اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینات

لانتانوم آلومینات یک ترکیب معدنی به شکل پودر کرم رنگ است که اغلب به اختصار LAO نامیده می شود. این ماده یک اکسید سرامیکی شفاف از نظر نوری با ساختار پراسکیت مخدوش می باشد. کریستال آلومینات لانتان دارای یک نسبت دی الکتریک نسبی نسبتاً بالا 25 پوند است.

ساختار کریستالی LAO یک پروسکیت تحریف شده رومبوهدرال با پارامتر شبکه شبه مکعبی3/787 آنگستروم در دمای اتاق است. سطوح LAO تک کریستالی صیقلی وجود عیوب دوقلو را با چشم غیر مسلح نیز نشان می دهد.

مورد استفاده این ماده در لایه های نازک اپی تکسیال، فیلم های نازک غیر اپیتاکسی و بستر می باشد. این ترکیب عمدتا در ساخت قطعات شیشه ای نوری و فیبرهای نوری برای صنایع الکترونیکی استفاده می شود.

این ماده همچنین اغلب در صنایع سرامیک و کاتالیزور به کار می رود. با توجه به خواص دی الکتریک آن، دارای خواصی برای کاربردهای کم اتلاف مایکروویو و رزونانس دی الکتریک می باشد. لازم است که این ماده در شرایط خشک و خنک در ظروف خوب دربسته نگهداری شود.

سنتز لانتانوم آلومینات از طریق ژل اتیلن دی آمین تتراستیک اسید، عنوان مقاله ای می باشد که در سال 2003 میلادی منتشر شده است. در این مطالعه آلومینات لانتان با موفقیت از طریق ژل اتیلن دی آمین تتراستیک اسید سنتز شده است.

در این کار پیش سازها و پودرهای مشتق شده این ماده با آنالیز حرارتی افتراقی، تجزیه و تحلیل گرماسنجی، طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه و پراش اشعه ایکس مشخص شدند. فاز خوب متبلور LaAlO3 در دمای 800 درجه سانتی گراد به مدت 2 ساعت بدون تشکیل فاز میانی به دست آمده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>