اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

آلومینیوم تری استات که به طور رسمی استات آلومینیوم نامیده می شود، یک ترکیب شیمیایی است که در شرایط استاندارد به صورت یک ماده جامد سفید و محلول در آب ظاهر می شود که در اثر حرارت دادن در حدود 200 درجه سانتی گراد تجزیه می شود.تری استات به شکل مخلوطی از نمک های بازی هیدروکسید یا استات، و گونه های متعدد در تعادل شیمیایی به ویژه در محلول های آبی یون استات وجود دارد. نام آلومینیوم استات معمولاً برای این سیستم مخلوط استفاده می شود.

این ماده از نظر خاصیت ضد خارش، قابض و ضد عفونی کننده کاربردهای درمانی دارد و به عنوان دارویی بدون نسخه مانند محلول Burow برای درمان عفونت گوش استفاده می شود. تری استات آلومینیوم به عنوان یک عامل ناسازگار با رنگ هایی مانند آلیزارین، به تنهایی و به صورت ترکیبی استفاده می شود. همچنین این ماده برای تولید رنگ های مختلف با استات آهن ترکیب شده است.

طبق قوانین رسمی نامگذاری ترکیبات غیر آلی، نام های رسمی تر مانند آلومینیوم (III) استات و اتانوات آلومینیوم قابل قبول هستند. استفاده از پیشوند ضرب "tri" در نام تری استات آلومینیوم، اگرچه از نظر فنی مورد نیاز نیست، اما به طور منظم برای جلوگیری از سردرگمی احتمالی با ترکیبات مرتبط با لیگاندهای هیدروکسو استفاده می شود.

طبق انستیتوی ملی سرطان، استات های آلومینیوم به صورت موضعی در انسان به عنوان عوامل ضد عفونی کننده استفاده می شوند، که همچنین باعث کوچک شدن بافت های بدن می شود. خاصیت قابض آن همچنین برای درمان بیماری مورتلارو در حیوانات آلوده شده به سم مانند گاو استفاده می شود.

سازمان غذا و دارو آن را برای استفاده در تسکین موقتی تحریکات جزئی پوست به دلایل مختلف مانند تماس با پیچک سم یا گزش حشرات، و برای پای ورزشکاران تأیید کرده است. یشترین استفاده از محلول Burow در درمان عفونت گوش می باشد.Mordant ماده ای است که برای ایجاد رنگ روی پارچه ها یا مقاطع بافتی از طریق تشکیل یک مجموعه کئوردیناسیونی با رنگ مورد استفاده قرار می گیرد و متعاقباً به پارچه یا بافت متصل می شود.

معمولاً مخلوط حاوی یون فلزی چند ظرفیتی، آلومینیوم یا آهن است، همانطور که در مورد مخلوط های تری استات آلومینیوم با سولفات استات آلومینیوم یا با استات آلومینیوم بازی وجود دارد. مواد مورد استفاده در ترایسات آلومینیوم با پنبه، سایر الیاف پایه سلولز، و ابریشم استفاده شده است. آنها همچنین با استات آهن ترکیب شده و رنگ های مختلفی تولید می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>