اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

مونتموریونیت ماده اولیه ای است که در تولید نانو رس استفاده می شود. برهم کنش بین ذرات نانو رس و ماتریس پلیمری به طور قابل توجهی به گروه های هیدروکسیل و بارهای موجود در نانو ذرات بستگی دارد.

در سیستم رس-پلیمر، نانو ذره رس می تواند لایه لایه شود. در جایی که از کریستال رس به عنوان نانوذره استفاده می شود، می توان از آن به عنوان رس مقطعی نام برد که در این حالت، زنجیره های پلیمری بین پلاکت های رسی قرار دارند، و هنگامی که تک ذره رس واحد تشکیل دهنده باشد، به عنوان لایه بردار، به عنوان مثال، پلاکت های سفالی از نظر ایزوتروپی در پلیمر پراکنده می شوند.

از مشخصات مهم مورد نیاز می توان به اندازه ذرات، سطح و نسبت ابعاد اشاره کرد. طول و عرض ذرات می تواند از 1.5 میکرومتر پایین تا چند دهم میکرون باشد. افزایش نسبت ابعادی سطح بالاتری تولید می کند.جرم کمتری از نانورس سطح وسیعی را نشان می دهد، به عنوان مثال، به طور معمول 1 گرم از یک محصول نانورس دارای سطح بیش از 750 متر مربع می باشد که مساوی با مساحت نه زمین فوتبال است.

خصوصیات جذب و تورم مونتموریلونیت در سیستم های انتقال دارو مفید است. افزایش ظرفیت جذب موجب بهبود دام انداختن دارو و رهش مداوم ترکیبات دارویی می شود.حلالیت، میزان انحلال، جذب و فراهمی زیستی داروهای آبگریز توسط این ماده افزایش می یابد. اثرات مونتموریونیت در بهبود سیستم تحویل دارو بررسی شده است.

جذب آب مشخصه مهم ذرات رس طبیعی است که می توانند در واکنش به تغییر میزان رطوبت در محیط، آب را جذب یا از دست بدهند. هنگامی که آب جذب می شود، فضای بین لایه های سیلیکات انباشته شده را پر می کند.مونتموریونیت به طور معمول کم آبی تدریجی و تغییر فاز را به یک رس غیرقابل مصرف قوی تر نشان می دهد. وزن مخصوص هر نوع خاک رس متغیر است که در نتیجه از دست دادن یا افزایش آب حاصل می شود.

بیشتر انواع رس شناخته شده در طبیعت به صورت مخلوطی حاوی انواع مختلفی از جمله کربنات ها، فلدسپات ها، میکاها و کوارتز در دسترس هستند. چندین مطالعه به رفتار تورم مونتموریلونیت پرداخته است. مولکول های آب باعث تورم در آن می شوند. این تورم نتیجه فعل و انفعالات پیچیده بین و درون مولکولی مونتموریلونیت-آب است.

جذب مولکول آب و تورم مونتموریونیت حالت های هیدراته شده و پسماند را ایجاد می کند. یک نگرانی مهم در مطالعه مواد معدنی رس این است که چگونه کاتیون های یک ظرفیتی و دو ظرفیتی بر الگوی تورم مونموریلونیت های پتاسیمی، سدیمی و کلسیمی تأثیر می گذارند.

شیمی سبز یک رویکرد صحیح در سنتز آلی می باشد، جایی که انتشار گازهای خطرناک و مایعات نامطلوب است و آسیب محیطی و تعادل اکولوژیکی لازم است که حداقل تحت تأثیر قرار گیرند.مونتموریلونیت یک اسید جامد است که در سنتز آلی استفاده می شود و این پتانسیل را دارد که جایگزین کاتالیزور اسید مایع با اثرات سبزتر شود.

روش های خوب استخراج نشان داده است که بنتونیت برای محیط زیست خطرناک نیست. بنتونیت ها عملکرد خوبی را به عنوان درزگیر و جاذب نشان می دهند و به عنوان سدی برای دفن و مخزن زباله های سمی استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>