اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

هیدروکسید آلومینیوم یک نمک معدنی به شکل پودر آمورف سفید رنگ است که به عنوان ضد اسید استفاده می شود. این ماده یک ترکیب بازی است که به عنوان دارو با خنثی سازی اسید کلریدریک در ترشحات معده عمل می کند.افزایش PH می تواند باعث مهار عملکرد پپسین شود. افزایش یون های بی کربنات و پروستاگلاندین ها نیز ممکن است اثرات محافظت از سلول را به همراه داشته باشد.

این ترکیب در آماده سازی های مختلف ایمونولوژیک برای بهبود ایمنی سازی استفاده می شود، از ژل آلومینیوم هیدروکسید در یک محلول نمکی تشکیل می گردد. در واکسن ها، این عامل به پروتئین مزدوج متصل می شود و در نتیجه باعث بهبود فرآیند آنتی ژن توسط سیستم ایمنی بدن می شود.

تقریباً تمام هیدروکسید آلومینیوم مورد استفاده تجاری توسط فرآیند بایر تولید می شود که شامل حل کردن بوکسیت در هیدروکسید سدیم در دمای حداکثر 270 درجه سانتیگراد است.پسماند جامد زباله بوکسیت برداشته شده و هیدروکسید آلومینیوم از محلول باقیمانده آلومینات سدیم رسوب می کند. این محصول می تواند با کلسیناسیون به اکسید آلومینیوم یا آلومینا تبدیل شود.

پسماند باقیمانده یا بوکسیت که عمدتا اکسید آهن است، به دلیل باقیمانده هیدروکسید سدیم بسیار سوزاننده می باشد و از نظر تاریخی در تالاب ها نگهداری می شد که این امر منجر به حادثه کارخانه آلومینا Ajka در سال 2010 در مجارستان شد، جایی که ترکیدن یک سد منجر به غرق شدن 9 نفر گردید!

هیدروکسید آلومینیوم ماده اولیه تولید سایر ترکیبات آلومینیم مانند آلومیناهای کلسینه شده ویژه، سولفات آلومینیوم، کلرید پلی و کلرید آلومینیم، زئولیت ها، آلومینات سدیم، آلومینای فعال شده و نیترات آلومینیم می باشد.آلومینیوم هیدروکسید تازه رسوب یافته، ژل هایی را تشکیل می دهد که پایه ای برای استفاده از نمک های آلومینیوم به عنوان لخته در تصفیه آب است. این ژل با گذشت زمان متبلور می شود.

ژل های هیدروکسید آلومینیوم را می توان کم آب کرد، به عنوان مثال با استفاده از حلال های غیرآبی محلول در آب مانند اتانول، می توان یک پودر هیدروکسید آلومینیوم آمورف تشکیل داد، که به راحتی در اسیدها حل می شود. گرمایش آن را به آلومیناهای فعال تبدیل می کند، که به عنوان مواد خشک کننده، جاذب در تصفیه گاز و پشتیبانی کاتالیزور استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>