اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

آلومینیوم سولفید یک ترکیب شیمیایی به شکل جامد یا پودر خاکستری رنگ می باشد که دارای شیمی ساختاری جالبی است که به اشکال مختلف وجود دارد.این ماده به رطوبت، هیدرولیز با اکسیدهای آلومینیوم هیدرولیک و هیدروکسیدها حساس است و اینها زمانی شروع می شوند که سولفید در معرض جو قرار گیرد. واکنش هیدرولیز سولفید، هیدروژن گازی (H2S) تولید می کند.

بیش از شش شکل بلوری سولفید آلومینیوم شناخته شده است که اکثر آنها ساختارهای تقریباً مشابه ورتزیتی دارند و از نظر ترتیب مکان های خالی شبکه، که زیر شبکه های مرتب یا بی نظمی را تشکیل می دهند، تفاوت دارند.

این ماده در تولید ترکیبات آلی مانند اتانتیول و مواد شیمیایی مورد نیاز برای برنزه سازی و ساخت کاغذ، تولید کاتدهای مورد استفاده در باتری های حالت جامد لیتیوم گوگرد، و همینطور در تهیه سولفید هیدروژن که چندین کاربرد صنعتی دارد، استفاده می گردد.

رسوب لایه اتمی لایه های نازک سولفید آلومینیوم با استفاده از تری متیل آلومینیوم و سولفید هیدروژن، عنوان مقاله ای که در سال 2015 منتشر شده است.قرار گرفتن متوالی تری متیل آلومینیوم و سولفید هیدروژن برای رسوب فیلم های نازک سولفید آلومینیوم توسط رسوب لایه اتمی (ALD) در دمای 100 تا 200 درجه سانتیگراد استفاده می شود.

در این مطالعه مشخص شده است که سرعت رشد در هر چرخه ALD به شدت به زمان تصفیه بین دو پیش ماده بستگی دارد و افزایش زمان پاکسازی منجر به رشد بیشتر می شود.شیمی محدود سطح در طول هر نیم چرخه ALD توسط طیف سنجی ارتعاش مادون قرمز فوریه تبدیل شده است. زمان اندازه گیری طیف سنجی جرمی یونی ثانویه برای تأیید ترکیب اولیه فیلم های رسوب یافته استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>