اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

آلومینیوم فلوراید ترکیبی شیمیایی به شکل پودر سفید رنگ می باشد که به صورت ترکیبات معدنی هیدراته نیز وجود دارد که از نوع بی آب آن در تولید فلز آلومینیوم استفاده می شود.فلوئورید آلومینیم یک ماده افزودنی مهم برای تولید آلومینیوم توسط الکترولیز می باشد، همراه با کریولیت، نقطه ذوب را به زیر 1000 درجه سانتیگراد می رساند و رسانایی محلول را افزایش می دهد.

در این نمک مذاب است که اکسید آلومینیوم حل شده و سپس الکترولیز می شود تا مقدار زیادی فلز Al حاصل گردد.دوز کشنده خوراکی گزارش شده این ماده 0.1 گرم بر کیلوگرم است. قرار گرفتن در معرض استنشاق مکرر یا طولانی مدت آلومینیم فلوئوراید آلومینیوم ممکن است باعث آسم شود و بر روی استخوان و سیستم عصبی تأثیر بگذارد، در نتیجه تغییرات استخوان (فلوروز) و اختلال در سیستم عصبی ایجاد گردد.

فلوراید آلومینیوم دارای چندین هیدرات شناخته شده با فرمول مولکولی AlF3·xH2O می باشد، این ترکیبات شامل مونوهیدرات (x = 1)، دو پلی مورف از سه هیدرات (x = 3)، هگزاهیدرات (x = 6) و غیرهیدرات (x = 9) هستند.بیشتر آلومینیوم فلوراید از طریق تصفیه آلومینا با هیدروژن فلوراید در دمای 700 درجه سانتیگراد تولید می شود:

H2SiF6 + Al2O3 + 3H2O → 2AlF3 + SiO2 + 4H2O

متناوباً، با تجزیه حرارتی هگزافلوروآلومینات آمونیوم تولید می شود. برای آماده سازی آزمایشگاهی در مقیاس کوچک، این ترکیب را می توان با تصفیه هیدروکسید آلومینیوم یا فلز آلومینیوم با هیدروژن فلوراید نیز تهیه کرد.

تری هیدرات آلومینیوم فلوراید در طبیعت به عنوان ماده معدنی کمیاب روزنبرگیت یافت می شود. شکل بی آب آن به نظر می رسد شامل ماده معدنی oksarsonite باشد که اخیراً شناخته شده است (تا سال 2020).

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>