اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

از کمپلکس های فلورئورید آلومینیوم برای مطالعه جنبه های مکانیکی واکنش های انتقال فسفوریل در زیست شناسی استفاده می شود که از اهمیت اساسی برای سلول ها برخوردار هستند، زیرا انیدریدهای اسید فسفریک مانند ATP و GTP اکثر واکنش های مربوط به متابولیسم رشد و تمایز را کنترل می کنند.

مشاهده اینکه آلومینیم فلوراید می تواند به پروتئین های G هتروتریمریک متصل شده و فعال شود، ثابت شده است که برای مطالعه فعال سازی پروتئین G در داخل بدن، برای روشن سازی ساختارهای سه بعدی چندین GTPase و درک مکانیسم بیوشیمیایی هیدرولیز GTP، مفید است.

همراه با فلوراید زیرکونیوم، فلوراید آلومینیوم ماده ای برای تولید شیشه های فلورالومینات است. این ترکیب همچنین برای جلوگیری از تخمیر استفاده می شود. آلومینیم فلوئورید مانند فلوراید منیزیم، به عنوان یک فیلم نازک نوری با شاخص کم استفاده می شود، به ویژه در مواردی که به شفافیت UV نیاز باشد.

مقاله ای تحت عنوان بالا در سال 2016 منتشر شده است. در این مطالعه که چکیده تصویری آن در بالا آورده شده، پس از یک مقدمه تاریخی، مروری بر روش های مختلف تجربی و نظری برای درک ماهیت این کاتالیزورها ارائه شده است. توجه ویژه به مدل سازی نظری مراکز سطح و مقایسه با نتایج تجربی شده است.

طبقه بندی این اسیدهای جامد لوئیس در بین اسیدهای لوئیس مولکولی شناخته شده با استفاده از روش های مختلف حاصل می شود. چندین واکنش کاتالیزوری جذاب شامل فعال شدن پیوند C-H و C-F در قسمت دوم کار بررسی ارائه شده است.

همچنین در مقاله ای دیگری که توسط محققان دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر ایران در سال 2005 منتشر شده است، بررسی مراحل مختلف رشد کریستال آلومینیم فلورید انجام گردیده که شما بزرگواران با کلیک بر اینجا می توانید متن کامل آن را مطالعه نمایید.

بسیاری از اثرات نوروتوکسیک فلوراید به دلیل تشکیل کمپلکس های فلوراید آلومینیوم است که از ساختار شیمیایی فسفات تقلید کرده و بر فعالیت فسفوهیدرولازهای ATP و فسفولیپاز تأثیر می گذارد. فقط غلظت های میکرومولار آلومینیوم برای تشکیل این ماه مورد نیاز است.

قرار گرفتن انسان در معرض فلوئورید آلومینیوم می تواند در یک محیط صنعتی مانند انتشار، فرآیندهای کاهش آلومینیوم رخ دهد، یا هنگامی که فرد هر دو منبع فلوراید را مصرف کند، به عنوان مثال، فلوراید موجود در آب آشامیدنی یا باقی مانده سموم دفع آفات بر پایه فلوراید باشد.مواد شیمیایی فلورایدی ممکن است حاوی آلومینیوم فلوراید نیز باشند. داده ها در مورد اثرات بالقوه عصبی ناشی از قرار گرفتن مزمن در معرض گونه های آلومینیوم موجود در آب محدود هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>