اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روی

یدید روی یک ترکیب شیمیایی معدنی به شکل جامد سفید رنگ می باشد که هم به صورت خشک و هم به صورت دی هیدرات وجود دارد. هر دو ترکیب سفید رنگ هستند و به راحتی آب جو را جذب می کنند.از روی یدید برای بهبود کنتراست بین محل آسیب دیده و کامپوزیت سالم، غالباً به عنوان یک ماده نفوذی مات با اشعه ایکس استفاده می شود.

در ترکیب با تتروکسید اوسیم، این ماده به عنوان یک لکه در میکروسکوپ الکترونی به کار می رود. به عنوان یک اسید لوئیس، یدید روی برای تبدیل متانول به تریپتان و هگزامتیل بنزن کاتالیز می گردد.روی یدید می تواند از طریق واکنش مستقیم روی و ید در آب یا در ریفلاکس اتر و همچنین با استفاده از تصفیه روی با ید در محلول آبی تهیه گردد.

این آزمایش شامل سنتز یک نمک فلزی با واکنش مستقیم یک فلز و یک غیر فلز است.پودر روی به محلول ید در اتانول اضافه می شود. یک واکنش اکسایش گرمازایی رخ می دهد و روی یدید تشکیل می دهد که می تواند با تبخیر حلال به دست آید:

Zn + I2 → ZnI2

این آزمایش می تواند برای نشان دادن تفاوت بین عناصر فلزی و غیر فلزی و واکنش آنها در تشکیل یک ترکیب، یک نمک فلزی با خواص جدید مورد استفاده قرار گیرد. واکنش را می توان به راحتی با استفاده از الکترولیز معکوس کرد تا ترکیب دوباره به عناصر آن تجزیه شود.هر دو قسمت از آزمایش را می توان به صورت نمایش یا به صورت آزمایش طبقاتی انجام داد و برای هر بخش لازم است تا حدود 10 دقیقه زمان اختصاص داده شود.

ساختار این ماده جامد نسبت به دی کلرید غیرمعمول است، در حالی که مراکز روی به صورت چهار وجهی ساختار کئوردیناسیونی همانند ZnCl2 دارند، گروه های چهار نفره از این چهار ضلعی ها دارای سه رأس هستند تا یک ساختار سه بعدی تشکیل دهند.یدید روی یک کاتالیزور ملایم و کارآمد برای سنتز یک نوع آمینو اندولیزین ها از طریق کوپلینگ A3 / سیکلویزومریزاسیون متوالی، عنوان مقاله ای است که در سال 2014 منتشر شده است.

روی یدید به عنوان یک کاتالیزور کارآمد برای سنتز مشتقات ایندولیزین توسط یک جفت اتصال سه جز p پیریدین-2-کاربوکسالدهید/کوینولین-2-کربوکسالدهید، آمین های ثانویه و آلکین های انتهایی در بازده بالا شناخته شد.

پروتکل این کار با طیف گسترده ای از بسترها سازگار بود و انتظار می رفت به دلیل سادگی عملیاتی، زمان واکنش کوتاه تر و هزینه کم، کاربردهای گسترده ای پیدا کند. همچنین یک مطالعه فتوفیزیکی مقدماتی نشان داد که مورفولینوپیرلو [1، 2-a] کینولین سنتز شده نشان دهنده یک کلاس جدید از فلوروفور با عملکرد کوانتومی بالا بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>