اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روی

برمید روی یک ترکیب معدنی به شکل پودر کریستالی سفید رنگ می باشد که دارای بسیاری از خصوصیات شبیه به کلرید روی است، یعنی دارای حلالیت بالا در محلول های اسیدی و حلالیت خوب در حلال های آلی می باشد.این ماده رطوبت ساز است و فرم های دی هیدراته خود را تشکیل می دهد. ملاحظات ایمنی آن نیز مشابه روی کلراید است که برای آن دوز سمی 3-5 گرم می باشد. خطر اصلی این ترکیب تهدید محیط زیست می باشد و لازم است که برای محدود کردن شیوع آن در محیط اقدامات فوری انجام گردد.

روی بروماید در شیمی آلی به عنوان یک اسید لوئیس به کار می رود که الکترولیت موجود در باتری برومید زینک است. در چاه های نفت و گاز طبیعی، از محلول های حاوی روی برمید برای جابه جایی گل حفاری هنگام انتقال از مرحله حفاری به مرحله تکمیل یا در عملیات تراشکاری چاه استفاده می شود.

نمک محلول بسیار متراکم این ترکیب، باعث می شود گزینه ای مناسب در مهار ذرات قابل احتراق روغن و گاز در چاه های فشار بالا باشد. با این حال، اسیدیته و بالا بودن میزان اسید موجب خوردگی و مشکلات جابه جایی می شود.از محلول های روی برومید می توان به عنوان محافظ شفاف در برابر تابش استفاده کرد. فضای بین دو صفحه شیشه ای با محلول آبی قوی برومید روی با تراکم بسیار بالا پر می گردد تا به عنوان پنجره ای روی سلول گرم استفاده شود.

این نوع پنجره ها نسبت به شیشه های سربی دارای مزیت هستند زیرا در اثر قرار گرفتن در معرض تابش تاریک نخواهند شد. تمام شیشه ها به دلیل تشعشع به تدریج تاریک می شوند، با این حال این امر خصوصاً در سلول داغ که در آن سطح استثنایی تابش وجود دارد، صادق است. مزیت نمک محلول آبی این است که هرگونه آسیب تابشی، کمتر از یک میلی ثانیه طول می کشد، بنابراین سپر خود ترمیم می شود.

سنتز کربنات استایرن از اکسید استایرن و دی اکسید کربن در حضور روی برمید و مایع یونی در شرایط ملایم، عنوان مقاله ای است که در سال 2004 منتشر گردیده است. در این کار، سنتز ترکیبات نامبرده با سیستم های مختلف کاتالیزوری از جمله متال هالیدها و مایعات یونی بررسی شده است که چکیده تصویری آن را در بالا مشاهده می کنید.

تبدیل کل SO و انتخاب برای SC به شدت به سیستم های کاتالیزور استفاده شده بستگی دارد. بالاترین عملکرد SC 93٪ را می توان در دمای پایین 80 درجه سانتیگراد به مدت 1 ساعت با سیستم کاتالیزور برمید روی و [C4-mim] Cl با نسبت مولی 1 ∶ 2 به دست آمده است.

مدل سازی ذخیره انرژی روی برومید برای کاربرد آن در صنعت خودرو، عنوان مقاله ای است که در سال 2010 میلادی استفاده می باشد. دستگاه های ذخیره انرژی مانند باتری های هیدرات لیتیوم یون و فلز نیکل و خازن های فوق العاده برای استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی پلاگین هیبریدی (HEV) و HEV ها در نظر گرفته شده اند تا کارایی و عملکرد را بهبود بخشند و مسافت پیموده شده گاز را کاهش دهند.

در این مقاله، یک دستگاه ذخیره انرژی پیشرفته حاوی روی برومید را برای کاربرد در وسایل نقلیه تجزیه و تحلیل و مدلسازی شده است. این سیستم دارای انرژی و چگالی توان و بازده بالا و عمر طولانی می باشد.یک سری آزمایشات برای ذخیره سازی یک مدل الکتریکی از سیستم روی ذخیره سازی انجام شده است. نتایج مدل سازی نشان می دهد که ولتاژ مدار باز باتری عملکرد مستقیمی از حالت شارژ باتری (SOC) دارد.

علاوه بر این، مقاومت داخلی باتری نیز تابعی از SOC در دمای ثابت است. یک روش فیلتر کردن کالمان نیز برای تنظیم SOC برآورد شده با توجه به جریان باتری طراحی شده است. این مطالعه یکی از موارد استفاده برمید روی در خودرو می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>