اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

فسفات آلومینیم یکی از رایج ترین مواد کمکی ایمنی سازی در واکسیناسیون است. استفاده از کمکی آلومینیوم به دلیل ارزان بودن، سابقه طولانی استفاده، ایمنی و کارایی با اکثر آنتی ژن ها بسیار گسترده است.مشابه هیدروکسید آلومینیوم، از آلومینیم فسفات به عنوان ضد اسید استفاده می شود که از طریق تشکیل تری کلراید آلومینیوم اسید معده را خنثی می کند.

تا 20 درصد آلومینیوم از نمک های ضد اسید بلعیده شده، می تواند از دستگاه گوارش جذب شود. علی رغم برخی نگرانی های تایید نشده در مورد اثرات عصبی آلومینیم، نمک های فسفات آلومینیوم و هیدروکسید، تصور می شود که این ماده به عنوان داروهای ضد اسید در مصارف طبیعی، حتی در دوران بارداری و شیردهی به کار می رود.

موارد دیگر کاربرد فسفات آلومینیم در ترکیب یا بدون ترکیبات دیگر، رنگ های سفید برای رنگدانه ها، بازدارنده های خوردگی، سیمان های دندانی است.ترکیبات مرتبط آلومینیوم فسفات نیز کاربردهای مشابهی دارند. به عنوان مثال، Al(H2PO4)3 در سیمان های دندانی، پوشش های فلزی، ترکیبات لعاب و چسب های نسوز استفاده می شود.

در مقاله ای که در سال 2019 میلادی منتشر شده است، برای بررسی مسیرهای واکنش و محصولات سنتز شده اسید فسفریک و هیدروکسید آلومینیوم در نسبت های مختلف مولار Al / P، از تجزیه و تحلیل نظری و تکنیک های مختلف آزمایش استفاده شده است.نتایج این پژوهش نشان می دهد که: (الف) وقتی نسبت مولی اسید فسفریک/هیدروکسید آلومینیوم 1:3 باشد، واکنش فسفات دی هیدروژن آلومینیوم استوکیومتریک (Al(H2PO4)3) تولید می کند،

(ب) هنگامی که میزان Al(OH)3 بیش از حد باشد، یک فسفات دی هیدروژن آلومینیوم مونوهیدروکسی ظاهر می شود، که ناپایدار است و طبق دو مسیر واکنش ادامه خواهد داد.آزمایش های چسبندگی این کار نشان می دهد که دی هیدروژن فسفات آلومینیوم بهترین عملکرد پیوندی را دارد که از ویسکوزیته پایین آن بهره می برد.

تشکیل اتصال دهنده آلومینیوم فسفات در زئولیت ها به عنوان پروب شده با میکروسکوپ جذب اشعه X، عنوان مقاله ای می باشد که در سال 2014 منتشر شده است.در این کار، سه زئولیت صنعتی مرتبط با توپولوژی چارچوب MOR، FAU و FER در توانایی آنها برای تشکیل یک فاز فسفات آلومینیم با واکنش یک پیش ماده فسفات با آلومینیوم چارچوب اخراج شده بررسی شده اند.

بر اساس نتایج این پژوهش مشخص شد در حالی که این ماده در خارج از سیستم کانال زئولیتیک متبلور می شود، نمونه ای که در داخل آن باقی می ماند تمایل دارد بیشتر آمورف بماند.پارامترهایی که در سنتز آلومینیوم فسفات در نظر گرفته شده اند، نسبت چارچوب Si/Al، پایداری چارچوب آلومینیوم، ابعاد منافذ و قابلیت دسترسی انواع آلومینیم خارج چارچوب هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>