اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سدیم ارتووانادات یک ترکیب معدنی به شکل پودری سفید رنگ می باشد که به صورت دو آبه نیز وجود دارد. این ماده حاصل از اکسیانیون نمک -VO43 است که در آب حل می شود.مقاله ای تحت عنوان بالا در سال 2010 میلادی منتشر شده است. سدیم وانادات فعالیت اتصال DNA به p53 را مهار می کند، اما اثرات دقیق آن بر عملکرد p53 بررسی نشده است.

در این مطالعه نشان داده شده است که وانادات از طریق مکانیسم های وابسته به رونویسی و مستقل از رونویسی نسبت به سایر مهارکننده های p53، از جمله α پیفیترین (PFT) α، یک فعالیت ضد آپوپتوتیک قوی اعمال می کند.

در این کار، اثرات وانادات بر روی PFTα و PFTμ، یک مهار کننده آپوپتوز مستقل از رونویسی توسط p53 نیز مقایسه شده اند. وانادات پدیده های آپوپتوتیک مرتبط با p53 را در میتوکندری از جمله از دست دادن پتانسیل غشای میتوکندری، تغییر ساختاری Bax و Bak، انتقال میتوکندری p53 و تعامل p53 با Bcl-2 را مانع می شود.

به طور مشابه، وانادات فعالیت القاء کننده آپوپتوز یک p53 حساس به دما در میتوکندری را در ترانسفکت های پایدار سلول های SaOS-2 هدف قرار می دهد. در سنجش های حفاظت رادیویی، که به p53 متکی هستند، موش های وانادات کاملاً از دوز موثر 8 گری و تا حدی از دوز کشنده 12 گری محافظت می کنند.

یافته های این مطالعه نشان داد که وانادات به طور موثری آپوپتوز ناشی از p53 را توسط هر دو مسیر وابسته به رونویسی و مستقل از رونویسی دفع و پیشنهاد می کند که برای مسدود کردن آپوپتوز با واسطه p53 لازم است که از هر دو مسیر جلوگیری شود.ارتوانادات سدیم از طریق حل شدن اکسید وانادیوم (V) در محلول هیدروکسید سدیم تولید می شود:

V2O5 + 6NaOH → 2Na3VO4 + 3H2O

مانند بسیاری از اکسومتالات ها، ارتووانادت در معرض واکنش های مختلفی قرار دارد که توسط مطالعات بسیاری تجزیه و تحلیل شده است.در pH بالا، -VO43 در تعادل با -HVO42 وجود دارد و در pH پایین، تراکم ایجاد می شود تا پلی اکسووانادات های مختلف تشکیل بدهد و در نهایت، دی کاوانادات تولید می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>