اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورود نخستین کشتی کانتینری، حامل کالای تجاری از بنادر هند به چابهار
رئیس هیات مدیره ومدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: با همکاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و این سازمان نخستین کشتی کانتینری از بنادر کشور هندوستان به طور مستقیم وارد بندرچابهار شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم کردی با اعلام مطلب بالا افزود: این کشتی باحمل 141 کانتینرکالای تجاری از مبادی بنادر کشور هندوستان به صورت مستقیم وارد اسکله شهید کلانتری چابهار گردید و تخلیه شد.

کردی ادامه داد: پس از مذاکره با برندهای معتبر، دومین کشتی نیز از بندر "کاندلای" هند با 305 کانتینر به بندر‌چابهار وارداسکله شهید کلانتری شد و در حال تخلیه است، همچنین در صورت توافق با بخش خصوصی کشتی بعدی نیز در ابتدای هفته آینده با 200 کانتینر از بندر "موندرا" مجددا در بنادر چابهار پهلوگیری می کند.

وی اظهار کرد: تجار و بازرگانان می توانند جهت حمل کالای خود از بنادر موندرا یا کاندلا کشور هند به بندر چابهار با مراجعه به مدیریت بازرگانی سازمان از نحوه و زمان حمل کالا اطلاع پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهارخاطرنشان کرد: فعالیت این خط کشتیرانی می ­تواند نقطه عطفی بر ترانزیت کالا از مسیر چابهار به افغانستان و آسیای میانه باشد.

منبع خبر: خبرگزاری دانجشویان ایران

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>