اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تانتال

پنتاکسید تانتال یک ترکیب جامد سفید رنگ و پایدار است که نسبت به تمام مواد شیمیایی، به جزء محلول های قلیایی اسید هیدروفلوئوریک و کنسانتره بی اثر می باشد. این ماده با رسوب یک تانتال حاوی محلول اسید، فیلتر رسوب و کلسینگ کیک فیلتر تولید می شود و اغلب با توجه به کاربردهایش به شکل پودر آماده می گردد.

اکسید تانتالوم یک منبع تانتالوم حرارتی بسیار نامحلول است که برای کاربردهای صنعت شیشه، نوری و سرامیک مناسب است. این ماده در سال 1802 توسط آندرس اکبرگ، عضو آکادمی سلطنتی علوم سوئد، در نمونه مواد معدنی پگمیت کشف شد.

ترکیبات اکسیدی رسانای برق نیستند. با این وجود، اکسیدهای پودر ساخته شده با خلوص بالا پروسکیت (99.999٪) اکسید تانتالوم از نظر الکترونیکی کاربرد کاتدیک در سلول های سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن را دارند. آنها ترکیباتی هستند که حداقل حاوی یک آنیون اکسیژن و یک کاتیون فلزی هستند.

این ترکیبات به طور معمول در محلول های آبی حل نمی شوند و بسیار پایدار هستند و در ساختارهای سرامیکی مانند تولید کاسه های سفالی و صنعت الکترونیک پیشرفته و همچنین در اجزای ساختاری با وزن سبک در هوا و فضا و کاربردهای الکتروشیمیایی مانند سلول های سوختی که در آنها رسانایی یونی نیاز است، مفید می باشند.

بر اساس گزاش taniobis پنت اکسید تانتالوم در تولید تک بلورهای تانتالات لیتیوم استفاده می شود. این تک کریستال ها به صورت ویفر برش خورده و به عنوان بستر تولید فیلترهای موج صوتی سطح (فیلترهای SAW) استفاده می شوند.

این ترکیبات در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند، رایانه های لوحی، اولترابوک ها، برنامه های GPS و کنتورهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند. در این دستگاه ها آنها از کنترل دقیق فرکانس، انتخاب بهینه و کاهش اختلال اطمینان حاصل می کنند.

با توجه به خصوصیات بالای کریستالی و عملکرد مطلوب این ماده، شرکت TANIOBIS با همکاری تولیدکنندگان برجسته تک بلور، پنتوکسیدهای تانتالیوم فوق خالص را تولید کرده است که به دلیل توزیع کم اندازه دانه، از ویژگی های جریان الکتریکی خوب برخوردار می باشند.

خصوصیات فیزیکی این اکسیدها علاوه بر تأمین این نیازهای خلوص شیمیایی، عملکرد بهینه و عملکرد بلوری را نیز تضمین می کنند. پنتوکسیدهای تانتالیم در تولید اهداف پاششی استفاده می شوند، که با استفاده از آنها لایه های ضد بازتاب به لنزهای نوری با استفاده از رسوب بخار فیزیکی (PVD) اعمال می شود.

در همه این کاربردها درجه بالای خلوص شیمیایی پنتا اکسید تانتالیم بهترین عملکرد را تضمین می کند. علاوه بر مورفولوژی منظم ذرات، TANIOBIS همچنین پنتوکسیدهای کروی تانتال را تأمین می کند. به دلیل ویژگی های الکتریکی خوب و تراکم ته نشینی بالا، می توان از آنها در برنامه های دیگر به عنوان پودر اسپری نیز استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>