اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تانتال

فلورید تانتال (V) یک ترکیب معدنی به شکل پودر سفید رنگ می باشد که یکی از ترکیبات اصلی مولکولی تانتالوم است. برخی از پنتافلوریدها مانند این ترکیب فرار هستند اما این ماده به عنوان یک الیگومر در حالت جامد وجود دارد.

فلوراید تانتالیم (V) (تانتالوم پنتافلوراید) یک منبع تانتالیم محلول در آب است که برای استفاده در کاربردهای حساس به اکسیژن، مانند تولید فلز، استفاده می شود. در غلظت های بسیار کم (ppm)، از ترکیبات فلوراید در کاربردهای بهداشتی استفاده می شود. این ماده به رطوبت حساس است و با عوامل اکسید کننده و بازهای قوی سازگار نیست.

ترکیبات فلورایدی در شیمی آلی مصنوعی کاربرد چشمگیری دارند. آنها معمولاً برای تولید آلیاژ فلزی و رسوب نوری نیز استفاده می شوند. برخی از ترکیبات فلوراید را می توان در مقیاس نانو و در اشکال با خلوص فوق العاده بالا تولید کرد. فلوراید تانتالوم به طور کلی در اکثر حجم ها در دسترس است. ترکیبات با خلوص فوق العاده بالا این ماده، کیفیت نوری و مفید بودن را به عنوان استانداردهای علمی بهبود می بخشند.

فلوراید تانتالیم یک کاتالیزور است که برای سرعت بخشیدن به واکنش های شیمیایی آلی استفاده می شود. پنتافلوراید تانتالوم در پتروشیمی به عنوان کاتالیزور ایزومریزاسیون و آلکیلاسیون استفاده می شود.

علاوه بر این، می توان از فلوراید به عنوان یک کاتالیزور فلوریناسیون برای تولید هیدروکربن های فلوئوره دار استفاده کرد. پنتافلوراید از طریق فلوراسیون مستقیم فلز تانتالیم یا با واکنش هیدروژن فلورید بی آب با پنتا اکسید یا اکسی کلراید مربوطه در حضور یک ماده خشک کننده مناسب تولید می شود.

توانایی TaF5 در عمل به عنوان یک گیرنده یون فلوراید در HF بدون آب در تهیه نمک های یونی AsH4 H3S و PH4 استفاده شده است. اکسی فلوریدها TaOF3 و TaO2F هیچ کاربرد صنعتی پیدا نمی کنند. رسوب لایه اتمی تقویت شده با پلاسما از لایه های نازک TaN با استفاده از تانتالم پنتافلوراید و پلاسمای N2 ∕ H2 ∕ Ar عنوان مقاله ای است که در سال 2006 منتشر شده است.

فلورید تانتال (V) با ترکیبات بازی خنثی لوئیس، مانند دی اتیل اتر، ترکیب های افزایشی تشکیل می دهد و در ترکیب با HF به عنوان یک کاتالیزور برای آلکیلاسیون آلکان ها و آلکن ها و برای پروتون سازی ترکیبات آروماتیک استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>