اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکسید

اکسید استرانسیوم یک ترکیب شیمیایی به شکل جامد یا پودر سفید رنگ می باشد که از نظر حرارتی بسیار نامحلول است و برای کاربردهای در صنعت شیشه، نوری و سرامیک مناسب است.ترکیبات اکسیدی رسانای برق نیستند، با این حال، برخی از اکسیدهای ساختاری پروسکیت از نظر الکترونیکی کاربردی در کاتد سلول های سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن دارند. آنها ترکیباتی هستند که حداقل حاوی یک آنیون اکسیژن و یک کاتیون فلزی هستند.

آنها به طور معمول در محلول های آبی نامحلول و بسیار پایدار هستند و در ساختارهای سرامیکی مانند تولید کاسه های سفالیتا در صنعت الکترونیک پیشرفته و در اجزای ساختاری با وزن سبک در هوا و فضا و کاربردهای الکتروشیمیایی مانند سلول های سوختی که رسانایی یونی دارند، مفید هستند.

حدود 8٪ وزنی لوله های پرتوی کاتد استرانسیم اکسید هستند که از سال 1970 بیشترین کاربرد استرانسیم را داشته است. طبق قانون، تلویزیون های رنگی و سایر دستگاه های حاوی لوله های اشعه کاتدی رنگی که در ایالات متحده فروخته می شوند.

برای جلوگیری از انتشار اشعه X از استرانسیم در صفحه جلو استفاده می کنند تا دیگر اشعه X تولید نشود. البته از اکسید سرب (II) نیز می توان استفاده کرد، اما در صورت استفاده در صفحه جلو باعث تغییر رنگ می شود.بینش اساسی و پیشرفت های اخیر در کاربرد نانوذرات استرانسیوم اکسید به منظور تولید سوخت بیودیزل در مقاله ای که در سال 2020 انجام شده است مورد ببرسی قرار گرفته است.

بیودیزل یک جایگزین تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست برای سوخت های فسیلی است. با وجود نزدیک به 3 دهه تحقیق در زمینه بیودیزل، هنوز موانع عمده ای برای تولید در مقیاس بزرگ وجود دارد.

در جستجوی یک کاتالیزور پایه جامد فعال، انتخابی و قابل استفاده مجدد، اکسید استرانسیم (SrO) به عنوان گزینه ترجیحی برای واکنش ترانس استریشن تحت روش های مختلف فعال سازی در حال ظهور است. SrO بیشترین فعالیت را در بین اکسیدهای فلزات خاکی قلیایی قابل پردازش نشان می دهد که نتیجه اصلی استفاده از آن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>