اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقره

سولفات نقره یک ترکیب یونی است که در آبکاری نقره استفاده می شود و به عنوان یک جایگزین غیرلکه ای برای نیترات نقره می باشد. این سولفات در شرایط معمول استفاده و ذخیره سازی، پایدار است، اما با قرار گرفتن در معرض هوا یا نور تیره می شود.

نقره سولفات یک منبع نقره محلول در آب و اسید برای استفاده های سازگار با سولفات ها است. ترکیبات سولفات نمک ها یا استرهای اسید سولفوریک هستند که با جایگزینی یک یا هر دو هیدروژن با یک فلز تشکیل می شوند.

بیشتر ترکیبات سولفات فلزی برای استفاده هایی از جمله تصفیه آب به راحتی در آب حل می شوند، برخلاف فلوریدها و اکسیدهایی که تمایل به نامحلول بودن دارند. فرم های آلی فلزی در محلول های آلی محلول هستند.یون های فلزی همچنین می توانند با استفاده از نانو ذرات معلق یا پوشش داده شده پراکنده شوند و با استفاده از اهداف پراکندگی و مواد تبخیر برای استفاده هایی مانند سلول های خورشیدی و سلول های سوختی رسوب کنند.

مقاله ای که در سال 2012 منتشر شده است، تهیه و استفاده از یک الکترود مرجع سولفات نقره یا نقره ساده برای یک محلول آبی، که می تواند به عنوان یک گزینه در سیستم های بدون کلرید استفاده شود، گزارش کرده است.الکترودها توسط اکسیداسیون گالوانواستاتیک سیم نقره در محلول سولفات تهیه می شوند. ثبات پتانسیل با زمان به عنوان تابعی از چگالی جریان و بار کلی مورد استفاده در اکسیداسیون اندازه گیری می شود.سولفات نقره با افزودن اسید سولفوریک به محلول نیترات نقره تهیه می شود:

AgNO3 + H2SO4 → AgHSO4 + HNO3

2AgHSO4 ⇌ Ag2SO4 + H2SO4

سنتز این ماده با یون نقره دو ظرفیتی به جای یون نقره یک ظرفیتی اولین بار در سال 2010 با افزودن اسید سولفوریک به فلوراید نقره (II) گزارش شده است. این ماده جامد سیاه رنگی است که در حضور اکسیژن و تشکیل پیروسولفات در دمای 120 درجه سانتیگراد به صورت گرمایی تجزیه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>