اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضد کف غیر سیلیکونی:
با توجه به نام این محصول باید بدانید که ضد کف غیر سیلیکونی ماهیت یا بیس فاقد سیلیکون دارند یعنی در ترکیبات آن ها، انواع روغن های گیاهی، معدنی، روغن نباتی، روغن سفید و یا هر روغن دیگری به غیر از روغن سیلیکون یافت می شود.

شیمی23

هم چین دسته ای از این آنتی فوم ها دارای پایه شیمایی اسید چرب، استر و یا الکل های چرب هستند. این دسته از آنتی فوم های غیر سیلیکونی، ترکیبی از روغن معدنی سبک و سورفاکتانت های غیر یونی می باشند.

ضد کف های غیر سیلیکونی محلول در آب (آکریلیک) انواع مختلفی از روغن ها و موم های پراکنده در آب هستند. روغن ها اغلب روغن معدنی یا روغن های گیاهی هستند و فوم ها الکل های چرب با زنجیره طولانی، صابون های اسیدهای چرب یا استرها هستند.

این ها به طور معمول به عنوان بهترین از بین برنده های حباب های هوا یا اصطلاحا دی ایرتورها هستند، به این معنی که آن ها در انتشار هوای فرو رفته بهترین کارایی را دارند.

از جمله کاربردهای آنتی فوم غیر سیلیکونی کد ISD-800 می توان به خنثی سازی و جلوگیری از کف کردن رنگ های اکریلیک پایه آب اشاره کرد. به منظور کنترل کف در بسیاری از مناطق از جمله، واشرهای اسپری صنعتی، برج های خنک کننده، کارخانه های کاغذ سازی، کنترل فوم پساب، درمان غرفه رنگ و غیره کاربرد دارد.

این ضد کف غیر سیلیکونی مخصوص ترکیبات روغنی است.آنتی فوم های نفتی دارای حامل روغن هستند. این روغن ممکن است روغن معدنی، روغن نباتی، روغن سفید یا هر روغن دیگری باشد که غیر از روغن سیلیکون در محیط کف، نامحلول است. یک ضدکف بر پایه روغن همچنین حاوی موم و یا سیلیس آبگریز برای تقویت عملکرد است.

وکس های معمولی عبارتند از اتیلن بی استارآمید (EBS)، وکس های پارافین، وکس های استر و وکس های الکل چرب. جالب است که بدانید که این محصولات ممکن است دارای سورفاکتانت برای بهتر شدن امولسیون و توسعه در محیط دارای کف باشند.

این دسته از ضد کف، دیفومرهای سنگینی هستند و معمولاً در از بین بردن کف سطحی بهترین حالت را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>