اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع ضد کف سیلیکونی:
هنگامی که یک گاز در یک مایع پراکنده و تثبیت می شود، کف تشکیل می شود. در صورت عدم کف زدایی، توده حباب ها می توانند به سرعت رشد کنند و باعث بروز مشکل در سیستم شوند که یا حجم محصول را به شدت زیاد کنند یا در روند تولید محصول مشکل ایجاد کنند.

شیمی26

کف یا فوم به طور معمول طی فرآیندهای مخلوط کردن یا همزدن مکانیکی، اختلاط، تقطیر، تخمیر، فیلتراسیون و پر کردن اتفاق می افتد. در حالی که فرآیندهای مکانیکی می توانند کف را کنترل کنند، عوامل شیمیایی متنوع، مؤثر و اقتصادی تر هستند.

استفاده از ضدکف، یکی از ساده ترین راه کارها برای حذف کف است. در واقع خاصیت دیسپرس کردن یا پراکندگی را به راحتی انجام می دهد، هیچ باقیمانده و بوی قابل توجهی باقی نمی گذارد و الزامات نظارتی مربوط را برآورده می سازد.

ضد کف سیلیکونی یا در اصل همان آنتی فوم سیلیکونی بر پایه پلیمرهای سیلیکونی هستند. این ها به صورت روغن یا امولسیون های پایه آب تولید شده اند. ترکیب سیلیکون شامل یک سیلیس آبگریز می باشد که در روغن سیلیکون پراکنده شده است.

این ضد کف سیلیکونی از پراکنده شدن یا دیسپرس شدن یک سیلیس آبگریز در روغن سیلیکون تشکیل شده است. به منظور پایداری و اطمینان از دیسپرس شدن سیلیکون، به این ترکیب امولسیفایر اضافه می شود، این امولسیفایرها شامل گلیکول های سیلیکون و سایر ترکیبات سیلیکونی است.

کنترل فوم مسئله ای اساسی برای تولید کنندگان در بسیاری از صنایع است. آن ها برای ساختن فرمولاسیون ضد کف، از مواد معدنی با کارایی بالا استفاده می کنند. آنتی فوم های سیلیکونی دارای بالاترین کارایی عملکردی در صنایع و سیستم های مختلف برای کنترل کف را دارا می باشند.

این دسته از ضدکف ها، جزو پر کاربردترین و دفومرهای سنگین کار هستند. زیرا در هر دو ضربه زدن به کف سطح و آزاد کردن هوای فرو رفته دارای کارایی بسیار مناسبی هستند.

اگر بخواهیم ضد کف سیلیکونی را از نظر ماهیت شیمیایی دسته بندی کنیم می بینیم که به دو دسته:

  • آنتی فوم سیلیکونی مایع.
  • آنتی فوم سیلیکونی پودری.

آنتی فوم های پودری در اصل دفع کننده های نفتی بر روی یک حامل ذرات مانند سیلیس هستند. این ها به محصولات پودری مانند سیمان، گچ و مواد شوینده اضافه می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>