اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع رنگ صنعتی و کاربردهای آن ها:

شیمی33

رنگ استاتیک:
این رنگ ها بر پایه آب هستند و کم بو و غیر سمی می باشند. همچنین دارای کاربری آسان می باشند. از آن ها برای کف، دیوارها، سقف ها، روی بتن، چوب، فلز، تخته والوار، گچ استفاده می کنند. از نظر انطباق، رنگ استاتیک فاقد سرب، کادیوم، جیوه، کروم شش ظرفیتی، بی فنیل های پلی بروم (PBB) یا استرهای پلی کلرین دی فنیل (PCDE) است.

از نظر ماندگاری، رنگ استاتیک در برابر سایش ایستادگی می کند. رنگ استاتیک در همه رنگ های استاندارد مانند: سفید، خاکستری روشن، خاکستری تیره، سیاه، زرد ایمنی و قرمز موجود است.

رنگ های آنتی استاتیک:
از صنایع آنتی استاتیک یک رنگ اپوکسی تجاری است که می تواند در سطوحی که به رنگ سازگار با FDA نیاز دارد، استفاده شود. آن ها، غیر رسانا یا عایق هستند. رنگ FDA ما برای استفاده در سطوح داخلی یا خارجی فلز، چوب، سنگ تراشی بتن، دیوارهای خشک و گچ ایده آل است.

همچنین برای استفاده با فولاد سازه ای، لوله کشی، مخازن و تجهیزات و همچنین مناطق سخت استفاده از کارخانه های فرآوری مواد غذایی، لبنیات، سیلوها، مدارس، بیمارستان ها، رستوران ها، راهروها، مسکن عمومی و ساختمان های عمومی نیز به کار می روند. رنگ های آنتی استاتیک از نظر شیمیایی در برابر لکه مقاوم هستند.

آن ها در برابر سایش نیز مقاومند و به راحتی شسته و تمیز می شوند. صنایع آنتی استاتیک، این رنگ ها و محصولات ضد الکتریسیته ساکن را تولید می کند که به ایجاد یک محیط ایمن و ساکن کمک می کند.

رنگ مینا:
رنگی است که در هوا خشک می شود. برای پوشش سطوح خارج از منزل یا در معرض سایش سخت یا تغییرات دما استفاده می شود. پوشش های مینا و مات یا نیمه شفاف که پایدار و از نظر محیط زیست ایمن هستند. ماندگاری بالایی دارند و حاوی VOC کم (ترکیبات آلی فرار) هستند.

رنگ های مینا به طور معمول زمان خشک شدن و پخت بیشتری نسبت به رنگ های لاکی دارند. از رنگ مینا در بتن، سطوح بیرونی، لوازم خانگی، پیشخوان، موتور خودرو، ترمز، تجهیزات صنعتی و موارد این چنین استفاده می شود.

رنگ لاکی یا لاک رنگ:
لاک رنگ سریع تر و سخت تر از رنگ مینای دندان خشک می شود. رنگ های لاکی دارای محتوای VOC بالاتری هستند و می توانند به راحتی تراشه یا ترک بخورند. رنگ های لاکی بیشتر به صورت تجاری استفاده می شوند. از آن ها در اتمام چوب، قایق، نقاشی خودرو، فلزی و پایان معماری نیز استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>