اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مصارف پزشکی اتانول:
از الکل های خوراکی برای ضد عفونی کردن پوست قبل از چوب سوزن و قبل از جراحی استفاده می شود. این مواد ممکن است برای ضد عفونی کننده پوست و دستان ارائه دهنده خدمات بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند.

شیمی50

همچنین می توان از آن ها برای تمیز کردن مناطق دیگر و در دهان شویه ها استفاده کرد. از طریق دهان یا تزریق داخل ورید، از اتانول برای درمان سمیت متانول یا اتیلن گلیکول در صورت عدم وجود فومپیزول نیز استفاده می شود.

اتانول خوراکی:
الکل ها، به اشکال مختلف، در داروها به عنوان ضد عفونی کننده، و پادزهر استفاده می شوند. انواع الکل مورد استفاده شامل اتانول، اتانول دناتوره شده، 1-پروپانول و الکل ایزوپروپیل است. الکل ها در برابر طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها موثر هستند، اگرچه اسپورها را غیرفعال نمی کنند. غلظت های 60 تا 90٪ بهترین نتیجه را دارند.

الکل خوراکی یا اتانول به عنوان ضد عفونی کننده از اوایل سال 1363 مورد استفاده قرار گرفته است، شواهدی برای حمایت از استفاده از آن در اواخر دهه 1800 موجود است. این دارو در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. فرمولاسیون های تجاری مالش الکلی مبتنی بر الکل یا با عوامل دیگر مانند کلرهگزیدین در دسترس است.

مسمومیت با متانول:
در صورت عدم استفاده از فومپیزول، از طریق دهان یا تزریق داخل ورید از اتانول برای درمان سمیت متانول یا اتیلن گلیکول استفاده می شود.

اتانول، هنگامی که برای سمیت استفاده می شود، با الکل های دیگر برای آنزیم الکل دهیدروژناز، کاهش متابولیسم به آلدئید سمی و مشتقات اسید کربوکسیلیک و کاهش اثر سمی جدی گلیکول ها برای تبلور در کلیه ها رقابت می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>