اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دواتیل هگزانول در صنایع:
دو اتیل هگزانول یک مایع قابل اشتعال است، که در تماس با اکسید کننده قوی ممکن است باعث آتش سوزی شود. شکل ظاهری این ترکیب، مایع شفاف بی رنگ از خانواده الکل ها است که تقریبا در آب نامحلول است، اما در اکثر حلال های آبی به خوبی حل می شود.

شیمی52

این الکل کایرال شاخه ای و هشت کربنی است، که در مقیاس عظیم برای استفاده در کاربردهای متعدد مانند حلال ها، طعم دهنده ها و مواد معطر و به ویژه به عنوان پیش ماده در تولید سایر مواد شیمیایی مانند نرم کننده ها استفاده می شود. این ماده در آب نامحلول است و چگالی کمتر از آب دارد.

اگرچه ایزواوکتانول (و پیشوند ایزوکسیل مشتق شده) معمولاً در صنعت برای اشاره به 2-اتیل هگزانول و مشتقات آن مورد استفاده قرار می گیرد، قراردادهای نامگذاری IUPAC حکم می کند که این نام به درستی به ایزومر دیگری از اکتانول، 6-متیل هپتان-1-اول اعمال شود.

روش تولید دو اتیل هگزانول:
2-اتیل هگزانول به صورت صنعتی با چگالش آلدول n-بوتیرآلدهید و به دنبال آن هیدروژناسیون هیدروکسی آلدهید حاصل تولید می شود. سالانه حدود 2500000 تن به این روش تهیه می شود.

n-butyraldehyde یا n-بوتیل آلدئید، توسط هیدروفورمیلاسیون پروپیلن، یا در یک گیاه مستقل یا به عنوان اولین مرحله در یک مرکز کاملاً یکپارچه ساخته می شود. بیشتر امکانات علاوه بر 2-اتیل هگزانول، -nبوتانول و ایزوبوتانول نیز می سازند.

از الکل هایی که به این روش تهیه می شوند، گاهی اوقات به عنوان الکل های اکسو یاد می شود. روند کلی بسیار شبیه به واکنش گربت است که ممکن است توسط آن نیز تولید شود.

روش تهیه و تولید دو اتیل هگزانول در چهار مرحله و به ترتیب زیر است:

مرحله اول: آلدولیزاسیون بوتانال و متعاقب آن آب گیری از مخلوط تهیه شده.

مرحله دوم: جداسازی محلول آلدولیزاسیون.

مرحله سوم: هیدروژناسیون محصول اشباع نشده به عنوان محصول میانی.

مرحله چهارم: فرکشنیشن.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>