اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد بوتیل گلیکول در صنعت آرایشی و بهداشتی:
از جمله خواص بوتیل گلایکول که این محصول را در صنعت آرایشی و بهداشتی محبوب کرده، کاهش ویسکوزیته، تهویه و حلال بودن آن است:

شیمی56

عامل کاهش ویسکوزیته است:
"ویسکوزیته" کلمه ای است که به چسبندگی همه چیز به ویژه در یک ترکیب شیمیایی اشاره دارد. بوتیلن گلیکول باعث می شود که سایر مواد به هم چسبیده باشند و به محصولات آرایشی و مراقبت از خود و مایعات، قوام یکنواختی می دهد.

عامل تهویه است:
عوامل نرم کننده موادی هستند که لایه ای از نرمی یا بهبود بافت را به مو یا پوست شما اضافه می کنند. آن ها همچنین مرطوب کننده ها یا در مورد بوتیلن گلیکول، مواد مرطوب کننده نامیده می شوند. بوتیلن گلیکول با پوشاندن سطح سلول های شما، باعث نرم شدن پوست و مو می شود.

یک حلال است:
حلال ها موادی هستند که قوام مایع را در یک ترکیب شیمیایی حفظ می کنند. آن ها به مواد موثری کمک می کنند که می توانند ریز و حل شوند. بوتیلن گلیکول باعث می شود مواد موجود در محصولات آرایشی به صورت پراکنده و در حالت دلخواه خود برای استفاده نگهداری شوند.

اطلاعات ایمنی و شرایط نگهداری بوتیل گلیکول:
مخازن بوتیل گلایکول باید در مکان خشک و خنک و دارای تهویه مناسب نگهداری شوند. ظروف مخصوص این حلال آلی باید دور از حرارت و گرما و خارج از تابش نور خورشید قرار گیرند.

همچنین در انبار های مواد شیمیایی حتما باید این مواد را دور از مخازن سایر ترکیبات شیمیایی مانند اسیدها یا مواد اکسید کننده قرار داد. 2-بوتوکسی اتانول ترکیبی خطرناک است که از خود بخارات سمی تولید می کند. بنابراین انبار مربوطه باید به تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق نیز مجهز باشد.

کلیه پرسنلی که با بوتیل گلایکول در ارتباط هستند، باید هنگام کار از دستکش و لباس کار مخصوص استفاده کنند. استنشاق بخارات سمی حاصل از این حلال شیمیایی موجب تحریک دستگاه تنفسی می شود، بنابراین توصیه می شود افراد از ماسک استفاده کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>