اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الکل طبی چیست؟
ایزوپروپانول یا ایزوپروپیل الکل یا مایعات مبتنی بر اتانول و همان داروی مشابه بریتانیا است که با توجه به محصولات ایزوپروپیل الکل در دسترس ترین ماده جراحی است. الکل مالش به دلیل مواد تلخی که دارد، حتی اگر بر پایه اتانول باشد، دناتوره شده و قابل نوشیدن نیست.

شیمی61

مصارف پزشکی الکل چیست؟
مصرف متوسط الکل ممکن است برخی از مزایای سلامتی را فراهم کند، مانند: کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و مرگ آن. احتمالاً خطر ابتلا به سکته مغزی کاهش داده می شود، یعنی وقتی عروق مغزی شما باریک یا مسدود می شود و باعث کاهش شدید جریان خون می گردد، احتمالاً خطر ابتلا به دیابت را نیز کاهش می دهد.

الکل طبی از چه چیزی ساخته شده است؟
پزشکی مالیدن الکل، ضد عفونی کننده دست و پدهای ضدعفونی کننده معمولاً حاوی محلول 60-70٪ ایزوپروپیل الکل یا اتانول در آب می باشند.

الکل درجه پزشکی چیست؟
ایزوپروپیل الکل درجه پزشکی نوعی غلظت الکل استاندارد ایزوپروپیل است. خلوص آن 99٪ یا حدود آن بستگی به روند فرمولاسیون سازنده دارد.

چه نوع الکلی در بیمارستان ها استفاده می شود؟
ایزوپروپیل الکل (2-پروپانول)، همچنین به عنوان ایزوپروپانول یا IPA شناخته می شود، متداول ترین و گسترده ترین ماده ضد عفونی کننده در داروسازی، بیمارستان ها، اتاق های تمیز و لوازم الکترونیکی یا ساخت تجهیزات پزشکی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>