اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استفاده آزمایشگاهی از زایلین:
از زایلین در آزمایشگاه برای ساخت حمام با یخ خشک برای خنک کردن ظروف واکنش استفاده می شود و به عنوان حلال برای حذف روغن غوطه وری مصنوعی از هدف در میکروسکوپ نوری است. در بافت شناسی، زایلن پرکاربردترین عامل پاکسازی است.

شیمی2

قبل از رنگ آمیزی، زایلین برای حذف پارافین از لام های خشک شده میکروسکوپ استفاده می شود. پس از رنگ آمیزی، اسلایدهای میکروسکوپ قبل از نصب با روکش در زایلین قرار می گیرند.

زایلین پیش ماده ترکیبات دیگر:
اگرچه تبدیل به اسید ترفتالیک تبدیل شیمیایی غالب است، زایلن ها پیش ماده سایر ترکیبات شیمیایی هستند. به عنوان مثال کلرزنی هر دو گروه متیل، دی اکسید کلرید (بیس کلرو متیل بنزن) مربوطه را می دهد. یک ماده، گاز اشک آور که در جنگ جهانی اول استفاده می شود.

کاربرد زایلین در صنعت:
از زایلین به عنوان حلال استفاده می شود. در این کاربرد، با مخلوط ایزومرها، اغلب از آن به عنوان زایلین یا زایول نام برده می شود.

زایلین حلال اغلب حاوی درصد کمی اتیل بنزن است. مانند هر ایزومر جداگانه، این مخلوط بی رنگ، بوی شیرین و بسیار قابل اشتعالی دارد. زمینه های کاربرد شامل صنایع چاپ، لاستیک و چرم است. این جزمشترک جوهر، لاستیک و چسب است.

در رنگ و لاک های نازک، در صورت تمایل به خشک شدن کندتر، می توان آن را جایگزین تولوئن کرد و بنابراین توسط محافظان اشیا هنری در آزمایش حلالیت استفاده می شود. به طور مشابه این یک ماده تمیز کننده است، به عنوان مثال: برای فولاد، ویفرهای سیلیکون و مدارهای مجتمع.

در دندانپزشکی می توان از زایلین برای حل گوتاپرکا، ماده ای که برای ریشه دندان استفاده می شود (درمان کانال ریشه) استفاده کرد. در صنایع نفتی، زایلین نیز یکی از اجزای مکرر حلال های پارافین است که هنگام مسدود شدن لوله با موم پارافین، مورد استفاده قرار می گیرد. به دلایل مشابه، این ماده اغلب ماده موثری در محصولات تجاری برای از بین بردن موم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>