اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید و عملکرد مورفولین در صنایع:
مورفولین یک ترکیب شیمیایی فرار آلی است که دارای فرمول شیمیایی C4H9NO می باشد. این ترکیب شیمیایی دارای ویژگی های دو گروه عاملی آمین و اتر است.

شیمی4

در واقع از نظر شیمیایی مورفولین یک آمینو اتر با پایداری شیمیایی محسوب می شود. به دلیل وجود آمین، مورفولین بازی است که اسید مزدوج آن مورفولینیوم می باشد. دانسیته مورفولین کمتر از آب است. مورفولین ترکیبی محلول در آب است.

قدرت حلالیت مورفولین به شدت بالاست، به طوری که خود حلال مناسبی برای بسیاری از ترکیبات آلی مانند رزین، رنگ، واکس و غیره … می باشد. مورفولین در متانول، بنزن، آستون، اتر، پنتان، اتانول، تتراکلرید کربن، پروپیلن گلایکول و سایر حلال های آلی به راحتی حل می شود.

بخار مورفولین توانایی تشکیل یک مخلوط انفجاری با هوا را دارد. این ماده هنگام واکنش با اسید معدنی، نمک ایجاد می کند و می تواند با اسید آلی واکنش دهد تا نمک یا آمید تولید کند. به طور کلی مورفولین به عنوان آمین خنثی کننده در نظر گرفته می شود.

مورفولین با اسید هیدروکلریک خنثی می شود و نمک مورفولینیم کلرید را تولید می کند. سنتز مورفولین صنعتی با استفاده از هیدراته شدن دی اتانول آمین با اسید سولفوریک امکانپذیر می باشد.

همچنین مورفولین با واکنش کاتالیزوری فاز گاز دی اکسان و آمونیاک نیز تهیه می گردد. این ماده را می توان با استفاده از دی اتیلن گلیکول و آمونیاک در حضور فشار و کاتالیزور تهیه کرد.

شیممی

عملکرد مورفولین:
عملکرد این ماده به گونه ای است که بخش اتری آن معمولا غیر فعال است و بیشترین واکنش های مورفولین شامل بخش آمینی آن می باشد. به دلیل داشتن گروه عاملی آمین، مورفولین دارای خاصیت بازی است و به علت داشتن H+ خاصیت اسیدی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>