اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

طریقه اسانس گیری از گل ها:
همانطور که از اسم این اسانس ها مشخص است، ماهیت آن ها بر گرفته شده از گیاه یا گلبرگ و برگ یا دانه گل است.

شیمی13

شواهد تاریخی رایحه درمانی:
رایحه درمانی برای مدت زمان طولانی وجود داشته است. این یکی از قدیمی ترین انواع مراقبت های بهداشتی و زیبایی است.

معلوم است که قدیمی ترین استفاده از اسانس های روغنی به 6000 سال قبل می رسد که پزشک مصری، ایمهوتپ، خدای وقت دارو و درمان، روغن های معطر را برای استحمام و ماساژ توصیه کرد.

در 4500 سال قبل از میلاد مصریان از روغن های چوب مره و سرو برای مومیایی کردن مردگان خود استفاده کردند و 6500 سال بعد مومیایی ها را حفظ کردند. رومی ها از روغن های اسانس برای لذت بردن و تسکین درد و همچنین حمام ها و ماساژهای معطر محبوب خود استفاده می کردند.

در طی طاعون بزرگ در لندن در سال 1665، مردم دسته های اسطوخودوس، چوب سرو و سرو را در خیابان ها سوزاندند. این تنها دفاع آن ها برای مقابله با بیماری های عفونی بود. رایحه درمانی در اوایل قرن بیستم مورد استقبال گسترده تری قرار گرفت.

در دهه 1930 رنه موریس گته فوس، شیمی دان فرانسوی، دست سوخته خود را در روغن اسطوخودوس فرو برد. در کمال تعجب، زخم خیلی سریع و بدون هیچ گونه عفونت و زخم بهبود یافت. وی تحقیقات قابل توجهی در مورد روغن های مختلف و خواص درمانی و روان درمانی آن ها انجام داد.

صفحات شیشه ای در یک قاب (شاسی نامیده می شود) با چربی های گیاهی یا حیوانی بسیار پاک و بدون بو پوشانده شده و گلبرگ های ماده گیاهی که استخراج می شود در سراسر آن پخش شده و به داخل فشار داده می شوند.

گلبرگ ها برای چند روز در این ترکیب چرب باقی می مانند تا جوهر در ترکیب پخش شود و پس از آن گلبرگ های تخلیه شده از آن خارج شده و با برداشت تازه گلبرگ جایگزین می شوند. این فرآیند تکرار می شود تا زمانی که مخلوط چرب از ماده اصلی اشباع شود و لازم است چند بار تکرار شود تا اشباع حاصل شود.

هنگامی که مخلوط به نقطه اشباع رسید گل ها از بین رفته و انفلوراژ پماد چربی و روغن معطر سپس با الکل شسته می شود تا عصاره از چربی باقیمانده جدا شود، سپس از آن برای تهیه صابون استفاده می شود. به محض اینکه الکل از مخلوط بخار شود، روغن های اسانس برای شما باقی می ماند.

این یک روش استخراج بسیار پر زحمت است و نیازی به گفتن نیست که یک روش بسیار پرهزینه برای به دست آوردن اسانس روغنی گل ها است و امروزه فقط بعضی اوقات برای استخراج روغن اسانس از یاس استفاده می شود.

روغن های معطر درمانی:
اسانس های روغنی درمانی از گیاهان، گل ها، درختان، میوه ها، پوست، علف ها و دانه ها استخراج می شود.

رایحه:
رایحه می تواند اندام های حسی شما را تحریک کند. اندام حسی شما برای بوییدن چیزی بسیار قدرتمند است. تنها یک بو از رایحه می تواند احساسات و خاطراتی را که مدت هاست فراموش شده اند، برانگیزد. وقتی رایحه ای را استشمام می کنید، خود بو "مغز متفکر" شما را دور می زند و مستقیماً به سیستم لیمبیک، بخشی از مغز که برخی از تکانه ها را کنترل می کند، می رود.

به عنوان مثال، بوییدن اسطوخودوس فرکانس موج آلفا را در پشت سر افزایش می دهد و این حالت با آرامش همراه است. به همین دلایل، عطر برای تغییر روحیه ارزشمند است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>