اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع اسانس صنعتی:
اسانس صنعتی با توجه به گستردگی که دارند، به دو دسته اسانس پودری صنعتی و اسانس مایع صنعتی تقسیم بندی می شوند:

شیمی16

اسانس لیمو صنعتی:
روغن لیمو حاوی ترپن ها (حدوداً 94٪ لیمونن)، سسکوئیترپن ها، آلدئیدها (سیترال، حدود 3.4-3.6٪ و سیترونلال) و استرها (حدود 1٪ استات جرانیل) است.

اسانس کندر صنعتی:
منبع روغن آن رزین درخت می باشد. و توسط تقطیر با بخار استخراج می شود. کندر از دوران باستان مورد استفاده قرار می گرفت. این گیاه در درجه اول در خاورمیانه، آفریقای شمالی و هند می روید. اسانس روغنی کندر به دلیل توانایی خود در کاهش علائم قابل مشاهده پیری با (سفت شدن پوست و ایجاد ظاهر جوان و لطیف) و تقویت بازسازی سلول ها مشهور است.

این اسانس به شدت ضد التهاب و ضد عفونی کننده است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، بنابراین جزو اسانس های روغنی مهم و ضروری محسوب می شود. همچنین در کاهش سرعت رشد تومور نیز موثر است.

اسانس کاج صنعتی:
این اسانس حاصل از بخش سوزنی کاج می باشد.

اسانس پرتقال شیرین صنعتی:
اسانس پرتقال از پوست پرتقال شیرین، استخراج می شود. این کار با روشی به نام پرس سرد انجام می شود که با استفاده از فشار روغن های پوسته را فشرده می کند. بعضی اوقات می توان از برگ و گل گیاه نارنج نیز استفاده کرد. از این اسانس در شوینده ها و پاک کننده ها استفاده می شود. خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد.

اسانس اکالیپتوس گلوبولوس صنعتی:
منبع آن درخت یا برگ این گیاه می باشد. که با استفاده از تقطیر با بخار تولید می شود. اکالیپتوس یکی از بهترین اسانس های روغنی در جهان است. اکالیپتوس ضد ویروس و ضد باکتری محسوب می شود، و از این خاصیت آن به عنوان یک افزودنی فوق العاده و موثر به درمان های دارویی و همچنین تمیز کردن محصولات، استفاده می شود.

امروزه از اسانس اکالیپتوس به دلیل توانایی در باز کردن تنفس و تسکین احتقان در سراسر جهان استفاده می شود و معمولاً به اتاق بخار و سونا برای پاکسازی ریه ها اضافه می شود. اسانس اکالیپتوس یک افزودنی عالی برای کاربردهای آرایشی، فرمول های مراقبت شخصی، صابون ها، مواد ضد دافع حشرات، عطر سازی و رایحه درمانی است.

اسانس رزماری صنعتی:
این اسانس از تقطیر با بخار استخراج می شود. رزماری یک گیاه اتوکوتن در دریای مدیترانه است و در سراسر جهان کشت می شود. این گیاه در دامنه های خشک و سنگلاخی نزدیک دریا به صورت وحشی رشد می کند. اسانس روغنی رزماری حاوی آنتی اکسیدان است. روغن ضروری رزماری دارای فعالیت ضد باکتری و ضد قارچی قدرتمند است.

اسانس دارچین صنعتی:
پوست دارچین (سیلان) از کیفیت غیر پارئیل برخوردار است و دارای بالاترین محتوای درمانی است. بومی سریلانکا، روغن ضروری پوست دارچین نادر و گرانبها است. اسانس پوست دارچین به شدت ضد ویروس است.

  • اسانس پرتقال ترش صنعتی.
  • اسانس گریپ فروت صنعتی.
  • اسانس صنوبر صنعتی.
  • اسانس درخت عرعرصنعتی.
  • اسانس درخت چای صنعتی.
  • اسانس اسطوخودوس صنعتی.
  • اسانس کلاری مریم گلی صنعتی.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>