اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استفاده از دیسپرسانت در آب ها:
پراکنده کننده ها می توانند مقدار روغن سطحی را کاهش دهند، در نتیجه با حذف روغن از سطح آب و جلوگیری از برخی از تأثیرات ساحل، با معایب احتمالی، مانند تأثیرات بر روی پلانکتون یا موجودات دیگر دریایی مواجه می شویم.

شیمی20

از پخش کننده ها می توان برای پراکنده کردن لکه های روغن استفاده کرد. آن ها ممکن است با انتقال آن به ستون آب، به سرعت مقادیر زیادی از انواع روغن های خاص را از سطح دریا پراکنده کنند. آن ها باعث از بین رفتن لکه روغن و تشکیل میسل های محلول در آب می شوند که به سرعت رقیق می شوند.

سپس به طور موثر در حجم بیشتری از آب از سطح محل پخش روغن پخش شود. آن ها همچنین می توانند تشکیل امولسیون های مداوم روغن در آب را به تأخیر بیندازند.

کاربرد پخش کننده ها در صنعت فرآیند:
در صنعت فرآیند، عوامل پراکنده به مایعات فرآیند اضافه می شوند تا با پراکندگی دقیق آن ها از رسوبات ناخواسته جلوگیری کنند. عملکرد آن ها در هر دو محیط آبی و غیر آبی است.

مکانیسم عملکرد پخش کننده روغن:
پخش کننده روغن مخلوطی از امولسیون کننده ها و حلال ها است که به شکستن قطرات کوچک نفت در اثر نشت نفت کمک می کند. قطرات کوچک به راحتی در حجم آب پراکنده می شوند و پ توسط میکروب های موجود در آب تجزیه می شوند.

اگرچه غوطه ور شدن نفت با مواد پخش کننده ممکن است باعث شود که در معرض حیات دریایی سطح قرار نگیرد، اما باعث می شود که حیوانات در زیر آب زندگی کنند، که ممکن است توسط سمیت نفت و پراکندگی آسیب ببیند.

اگرچه مواد دیسپرسنت میزان نفتی که در ساحل فرود می آید را کاهش می دهند، اما ممکن است باعث نفوذ سریع تر و عمیق تر نفت در مناطق ساحلی شوند، جایی که به راحتی تجزیه نمی شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>