اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقره

استات نقره یک ماده جامد به شکل پودر کریستالی سفید رنگ، حساس به نور و یک ماده مفید در آزمایشگاه به عنوان منبع یون های نقره فاقد آنیون اکسید کننده می باشد. این ماده یک منبع نقره ای متغیر محلول در آب است که با گرم شدن به اکسید نقره تجزیه می شود.تمام استات های فلزی نمک های معدنی هستند که حاوی یک کاتیون فلزی و آنیون استات، یک یون پلی اتمی 1 بار متشکل از دو اتم کربن است که به طور یونی به سه اتم هیدروژن و دو اکسیژن متصل می شود.

محلول های استات نقره به صورت مایع متوسط تا بسیار غلیظ آن هستند. آنها منبع بسیار خوبی از این ترکیب برای کاربردهایی هستند که نیاز به مواد محلول دارند. استات ها پیش تولیدهای بسیار خوبی برای تولید ترکیبات با خلوص بالا و مواد خاص کاتالیزوری و مقیاس نانو (نانوذرات و نانوپودرها) هستند.

استات ها در زمینه فن آوری های انرژی خورشیدی نیز مفید هستند. در ژانویه 2013، محققان در دانشکده تحصیلات تکمیلی شنژن موسسه فناوری هاربین دریافتند که قرار دادن لایه های نازک فیلم استات لیتیوم باعث بهبود عملکرد چند منظوره سلول ها می شود.

در زمینه بهداشت و در آدامس و اسپری برای جلوگیری از مصرف سیگار در افراد سیگاری از محصولات نقره استات استفاده شده است. نقره موجود در این محصولات، هنگامی که با دود مخلوط می شود، طعم فلزی ناخوشایندی ایجاد می کند، بنابراین آنها را از سیگار کشیدن باز می دارد.

در سال 1974، این ماده برای اولین بار در اروپا به عنوان پاستیل بازدارنده سیگار کشیدن بدون نسخه (Repaton) و سپس سه سال بعد به عنوان آدامس (Tabmint) معرفی شد. این ترکیب همچنین پیش ساز شناخته شده ای است که در الکترونیک چاپی استفاده می شود.به طور خاص، گزارش شده است که کمپلکس های استات نقره "جوهرهای واکنشی" بدون ذرات تشکیل می دهند که آثاری را تشکیل می دهند که به رسانایی عمده نقره نزدیک می شوند.

از نظر ایمنی، دوزهای کم استات نقره در موش ها باعث تحریک بیش از حد، آتاکسی، افسردگی سیستم عصبی مرکزی، تنفس سخت و حتی مرگ می شود.FDA ایالات متحده توصیه می کند که مصرف این ماده در مدت زمان کوتاه به 756 میلی گرم محدود شود. مصرف بیش از حد ممکن است باعث آرگیریا شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>