اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسکاندیم

فلوئورید اسکاندیم یک ترکیب یونی به شکل پودر سفید می باشد. این نمک در آب کمی محلول است اما در حضور فلوراید اضافی به طور کامل حل می شود و آنیون -ScF63 تشکیل می دهد.اسکاندیم فلوراید یک منبع اسکاندیم محلول در آب برای استفاده در برنامه های حساس به اکسیژن، مانند تولید فلز است. ترکیبات فلوراید کاربردهای گوناگونی در فن آوری ها و علوم روز، از تصفیه روغن و اچ گرفته تا شیمی آلی مصنوعی و داروسازی دارند.

به عنوان مثال، فلوراید منیزیم توسط محققان موسسه ماکس پلانک برای اپتیک کوانتومی در سال 2013 و به منظور ایجاد فرکانس های نوری مادون قرمز متشکل از ریز تشدیدهای کریستالی مورد استفاده قرار گرفته است، توسعه ای که ممکن است منجر به پیشرفت های آینده در طیف سنجی مولکولی شود. از فلورایدها معمولاً برای آلیاژ فلزات و رسوب نوری استفاده می شود.

تری فلوئورید اسکاندیم خاصیت غیرمعمول انبساط حرارتی منفی را نشان می دهد، به این معنی که با گرم شدن کوچک می شود. این پدیده با نوسان کوارتک یون های فلوراید توضیح داده می شود.انرژی ذخیره شده در کرنش خمش یون فلوراید، برخلاف اکثر مواد دیگر که متناسب با مربع جابه جایی است، با قدرت چهارم زاویه جابه جایی متناسب است. یک اتم فلوئور به دو اتم اسکاندیم متصل می شود و با افزایش دما فلور عمودتر با پیوندهای خود نوسان می کند.

ScF3 این خاصیت را از حداقل دمای 10 تا 1100 درجه کلوین یا بالاتر از آن نشان می دهد که انبساط گرمایی مثبت را نشان می دهد. علاوه بر این، این ماده دارای تقارن مکعبی در کل این محدوده دمایی و حداقل در فشار محیط 1600 است. انبساط حرارتی منفی در دماهای بسیار پایین کاملاً قوی می باشد.در فشارهای محیطی، تری فلوئورید اسکاندیم با استفاده از ساختار پروسکیت با یک موقعیت خالی فلز، سیستم بلوری مکعبی را تصویب می کند که هر واحد سلول 4.01 آنگستروم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>