اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسکاندیم

اسکاندیم فلوئورید را می توان از طریق واکنش اسکاندیم و فلورین تولید کرد. همچنین در حین استخراج از سنگ معدن تورتویتیت و واکنش Sc2O3 با بی فلوئورید آمونیوم در دمای بالا تشکیل می شود:

Sc2O3 + 6NH4HF2 → 2ScF3 + 6NH4F + 3H2O

مخلوط حاصل حاوی تعدادی فلز فلورید است و این مساله در اثر واکنش با فلز کلسیم در دمای بالا کاهش می یابد.برای تولید اسکاندیم فلزی قابل استفاده، مراحل تصفیه بیشتر لازم می باشد.شیمی سنتز هیدروترمال اسکاندیم فلوراید شیمی سنتز هیدروترمال این ماده و ساختارهای بلوری متفاوت این ترکیب، در مقاله ای که در سال 2006 منتشر شده است مورد بررسی قرار گرفته است.

در این مطالعه سنتزهای هیدروترمال و ساختارهای کریستالی سه نوع فلوراید اسکاندیم جدید گزارش شده است.مقاله ای با عنوان رمز و راز ساختاری فلوراید اسکاندیم در سال 2017 منتشر شده است که در آن فلوراید اسکاندیم یک کریستال شفاف به شکل مکعب است و یک محصول جانبی از استخراج می باشد. این ترکیب به صورت تجاری استفاده نمی شود و جالب است که با گرم شدن ساختارش کوچک می شود!

بیشتر مواد با گرم شدن متورم می شوند. مواد واقعاً ساده مانند گاز هیدروژن متورم می شوند زیرا گرما باعث می شود تا اتم های آنها با سرعت بیشتری به یکدیگر نزدیک شوند و بیشتر به یکدیگر برخورد کنند، بنابراین همین افزایش برخوردهای اتم ها به فضای بیشتری نیاز دارند.

مواد پیچیده تر نیز متورم می شوند، به همین دلیل درب ورودی چوبی شما در تابستان تمایل به چسبیدن دارد. اما مواد جامد مانند چوب به اندازه گاز نمی توانند متورم شوند زیرا اتم های آنها به هم پیوسته و به مولکول های طولانی و بهم پیوسته متصل شده اند، بنابراین آنها فقط به اطراف حرکت می کنند و درب را کمی تورم می کنند.

Occhialini استدلال کرده است که در این مورد لازم است بر روی فلوراید اسکاندیم کار شود و یک مدل از پویایی کریستال آن بررسی گردد. فلوئورید اسکاندیم یک ساختار کاملاً ساده دارد: یک کریستال جامد است که هر اتم اسکاندیم را با شش فلوئور احاطه کرده و پشته هایی از اکتاهدرا (الماس هشت طرفه) می سازد.

درک ساختار ساده این ماده ممکن باشد. فهمیدن "انبساط حرارتی منفی" عجیب و غریب اسکاندیم فلوراید، همانطور که فیزیکدانان آن را، انقباض مربوط به گرما می نامند، می تواند بینشی کلی ایجاد کند نسبت به سایر مواد پیچیده تر که با همین موضوع روبرو هستند.

مطالعه اولیه مولکول های فلوراید اسکاندیم: ScF، ScF2 و SCF3، عنوان مقاله ای است که در سال 2012 منتشر شده است. پارامترهای هندسی تعادل، فرکانس ها و شدت های حالت عادی در طیف IR، و انرژی های نسبی حالت های الکترونیکی پایین این مولکول های فلوئورید اسکاندیم با روش CCSD (T) محاسبه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>