اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسکاندیم

کلرید اسکاندیم یک منبع عالی اسکاندیم بلورین محلول در آب برای مصارف سازگار با کلریدها می باشد. این ماده به شکل پودر خاکستری رنگ وجود دارد. این ماده یک ترکیب معدنی و یونی با نقطه ذوب بالا می باشد که بسیار نرم و محلول در آب است.

نمک اسکاندیم تری کلرید عمدتاً مورد توجه آزمایشگاه های تحقیقاتی است و هر دو نوع بدون آب و هگزاهیدرات آن به صورت تجاری در دسترس هستند. نوع خشک این ماده در نقش BiI3 لایه به لایه متبلور می شود، که دارای مراکز اسکاندیم هشت ضلعی می باشد.

کلرید اسکاندیم مونومریک، گونه غالب ایت ترکیب در فاز بخار با دمای 900 درجه کلوین است، دیمر Sc2Cl6 تقریباً 8٪ را تشکیل می دهد. طیف پراش الکترون نشان می دهد که مونومر مسطح است و دیمر دارای دو اتم Cl لیگاند است.

مواد کلریدی را می توان از طریق الکترولیز به گاز کلر و فلز تجزیه کرد. آنها از طریق فرآیندهای مختلف کلرزنی ایجاد می شوند که به موجب آن حداقل یک آنیون کلر (-Cl) به صورت کووالانسی به فلز یا کاتیون مربوطه پیوند می خورد.

خلوص فوق العاده بالا و فرمولاسیون اختصاصی از این ماده را نیز می توان تهیه کرد. یون کلرید تعادل مایعات و سطح pH را در سیستم های متابولیکی کنترل می کند. آنها می توانند ترکیبات معدنی یا آلی تشکیل دهند. کلرید اسکاندیم به طور کلی در اکثر حجم ها در دسترس است و خلوص فوق العاده بالا و بالا، زیر میکرون و فرم های نانوپودر آن نیز تولید می شوند.

این ترکیب در آب حل می شود و یون های + ایجاد می کند، در واقع، نمونه های ScCl3 با قرار گرفتن در معرض هوا به فرم هگزاهیدرات تبدیل می شوند. ساختار هگزاهیدرات trans-2H2O است.با تتراهیدروفوران لیگاند کمتر، کلرید اسکاندیم، ترکیب اضافی ScCl3(THF)3 را به عنوان بلورهای سفید رنگ تولید می کند.

این کمپلکس محلول در THF در سنتز ترکیبات ارگانوسکاندیم استفاده می شود. همچنین اسکاندیوم تری کلرید به نمک دودسیل سولفات خود تبدیل می شود، که به عنوان "کاتالیزور ترکیبی سورفکتانت اسید لوئیس" (LASC) در واکنش های آلدول مانند مورد بررسی قرار می گیرد.

فیشر و همکاران، برای اولین بار با استفاده از الکترولیز ذوب یوتکتیک کلرید اسکاندیوم و سایر نمک ها در دمای 700-800 درجه سانتیگراد، اسکاندیم فلزی را تهیه کرده اند. ScCl3 با فلز اسکاندیم واکنش نشان می دهد و تعدادی کلرید را به وجود می آورد که در آنجا اسکاندیم حالت اکسیداسیون کمتر از 3 بار مثبت دارد.

به عنوان مثال، کاهش ScCl3 با فلز اسکاندیم در حضور کلرید سزیم به تشکیل ترکیب CsScCl3 منجر می شود که حاوی زنجیره های خطی ترکیبی -ScIICl3 است، حاوی ترکیب SciICl6 اکتاهدرال نیز می باشد که دارای فرم های مشترک هستند. کلرید اسکاندیم (III) در برخی از لامپ های هالیدی، فیبرهای نوری، سرامیک الکترونیکی و لیزرها یافت می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>