اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساماریم

ساماریم کبالت به عنوان یکی از آهنربا های دائمی بسیار قدرتمند شناخته شده است و بخشی از خانواده آهنرباهای کمیاب هستند که از نظر قدرت به آهنرباهای نئودیمیم مشابه هستند اما از ثبات دمایی بسیار بالاتری برخوردارند و از نیروی جاذبه بیشتری برخوردار هستند.

این آهنربا می تواند در دمای حداکثر 525 درجه فارنهایت (300 درجه سانتیگراد) کار کنند. علاوه بر این، آنها مقاومت بسیار بالایی در برابر نمو زدایی و خوردگی دارند. این مواد در اشکال، اندازه ها و درجه های مختلفی تولید می شوند که دامنه وسیعی از خصوصیات و نیازهای کاربردی را در بر می گیرند.

آهنرباهای کبالت ساماریوم غالباً در کاربردهای دما بالا، که در آن قدرت مغناطیسی و پایداری بسیار مهم است، که در این موارد، فضا یک عامل محدود کننده است و ممکن است آهنربا در معرض تابش مورد تابش آسیب ببیند. آنها به طور معمول در موتورهای با کارایی بالا، پمپ ها، دستگاه های پزشکی، کوپل های مغناطیسی و سایر تجهیزات برای صنایع اتوماسیون خودرو، هوا فضا، پزشکی، نظامی و صنعتی استفاده می شوند.

برای عملکرد بهینه آهنربا، کار با یک تیم مهندسی و ساخت آهنربای با کیفیت مهم است. مجتمع مغناطیسی intemag بیش از 60 سال دانش و تخصص در این زمینه دارد که با استفاده از ابزارهای پیشرفته FEA همراه با تجزیه و تحلیل مغناطیسی، حرارتی و تنش، قطعات مغناطیسی SmCo و مجموعه های کاربردهای خاص شما را کاملاً مهندسی تولید و عرضه می کند.

آهن ربا Samarium Cobalt (SmCo) جزء آهنرباهای دائمی قوی و دارای خاصیت مغناطیسی استثنایی می باشد. آنها پایداری درجه حرارت عالی و مقاومت بالایی در برابر خوردگی یا از بین بردن خاصیت ایجاد می کنند.

آهنرباهای SmCo بخشی از خانواده آهنرباهای نادر، برای کاربردهایی شامل دمای بالا یا بسیار پایین، که در آنها ثبات مغناطیسی بسیار مهم است و فضا یک عامل محدود کننده و قدرت مغناطیسی بالا نیاز است، ایده آل هستند.آهنربا ساماریم کبالت دما و ثبات حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهد، خاصیت مغناطیسی آنها در محدوده بسیار باریک تا حدود 300 درجه سانتیگراد (570 درجه فارنهایت) باقی می ماند.

آنها مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند و به هیچگونه تصفیه سطحی نیاز ندارند. حداکثر دمای عملکرد برای آهنربا ساماریم کبالت بین 250 تا 550 درجه سانتیگراد است. دمای کوری از 700 تا 800 درجه سانتی گراد می باشد.

از جمله کاربردهای رایج برای مگنت های کبالت ساماریم در بازوهای رباتیک موتورهای الکتریکی اسکنر MRI، مولفه های موشکی نظامی سیلندر دم هواپیما و به طور گسترده ای در صنعت خودرو، هوا فضا، پزشکی، نظامی، صنعتی، نیمه هادی، باد، نیرو، نفت و انرژی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>