اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ساماریم


گرید ماده

لازم است که مواد مغناطیسی کبالت ساماریوم دارای مجوز در درجه های استاندارد و ممتاز برای کاهش تولید و میزان سرب باشد و آهن رباهای SmCo پخته شده، در گریدهایی ارائه گردد که از 16-MGOe تا 33-MGOe متغیر است.

اندازه ها و اشکال

اشکال آهنربای کبالت ساماریوم استاندارد شامل دیسک ها، بلوک ها، حلقه ها و بخش های قوس در اندازه ها و درجه های مختلف است. اشکال غیراستاندارد نیز می تواند به صورت طرح های صنعتی اولیه از موجودی خام ساخته شود.

ملاحظات دمایی ساماریم کبالت

آهنرباهای ساماریم کبالت دارای ویژگی های مغناطیسی هستند که در برابر دما بسیار پایدار بوده و می توانند در مواردی که دما به 572 درجه فارنهایت (300 درجه سانتیگراد) می رسد، استفاده شوند. آنها برای کاربردهایی که پایداری خصوصیات مغناطیسی بسیار مهم است عملکرد خوبی دارند.

تمیزکاری سطحی

مقاومت به خوردگی کبالت ساماریم بسیار خوب است، بنابراین بر روی آنها، پوشش هایی برای جلوگیری از خوردگی یا اکسیداسیون معمولاً لازم نیست. آهنربا های کبالت ساماریوم بسیار شکننده و مستعد خرد شدن و ترک خوردن هستند. بنابراین، برای ماشینکاری این مواد، قبل از مغناطش باید از تکنیک های مخصوص ماشینکاری که شامل سنگ زنی الماس است استفاده شود.

ملاحظات مغناطیسی و مونتاژ

آهن ربا های SmCo ناهمسانگرد هستند و فقط در جهت جهت گیری مغناطیسی می شوند. برای اشباع این مواد به میدان های مغناطیسی بیش از 50 کیلوولت نیاز است.آهن ربا کبالت ساماریوم بسیار شکننده هستند، اما از نظر مغناطیسی بسیار قوی هستند. بنابراین، لازم است برای جلوگیری از آسیب دیدن پرسنل و آهنرباها، مراقبت ویژه ای انجام شود.

پخت رایج ترین روشی است که برای ساخت آهن ربا SmCo استفاده می شود، همچنین می توان آنها را با قالب تزریق و اتصال فشرده سازی تولید کرد. آهنربا SmCo اغلب با استفاده از "ابرچسب ها" مانند Loctite 325 در محصولات متنوع مونتاژ می شود. بهتر است از ایجاد تنش مکانیکی روی این ماده خودداری کنید و همیشه قبل از چسباندن، تمیز و خشک بودن سطوح پیوند را تضمین کنید.

آهنربا های ساماریم کبالت سخت، بسیار شکننده و دارای قدرت مغناطیسی زیادی هستند. آنها همچنین می توانند با قدرت زیاد به هم ضربه بزنند و اگر به هم ریخته شوند یا خرد شوند، به صورت تراشه یا شکسته در می آیند. بنابراین، برای جلوگیری از صدمه دیدن آهن ربا، دقت و بسته بندی دقیق نیاز می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>