اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنیم

رنیوم تری کلرید ترکیبی به شکل جامد قرمز تیره می باشد که در حلال های معمولی محلول نیست. این ترکیب به عنوان نمونه اولیه یک ترکیب خوشه ای با پیوندهای فلز در تاریخ شیمی معدنی از اهمیت برخوردار می باشد.

این ماده به عنوان جزء اولیه برای سنتز سایر کمپلکس های رنیوم و همچنین برای سنتز ترکیبات بنزن فلزی پرکیلیل شده، که به عنوان مخازن الکترون عمل می کنند، استفاده می شود. Ereztech این محصول را در حجم کم و عمده تولید و عرضه می کند. آمپول شیشه ای، بطری یا آمپول فلزی یا حباب برای بسته بندی این ماده موجود هستند.همانطور که توسط کریستالوگرافی اشعه ایکس نشان داده شده است، رونیوم تری کلراید شامل زیر واحد Re3Cl12 است که سه لینک کلرید را با خوشه های مجاور به اشتراک می گذارد.

شبکه بهم پیوسته خوشه ها، صفحاتی را تشکیل می دهد. در اطراف هر مرکز Re هفت لیگاند، چهار پل کلرید، یک کلرید انتهایی و دو پیوند Re-Re وجود دارد. خوشه Re3Cl12 درون ساختار ReCl3، با یک فضای کروی شکل کئوردیناسیونی کامل در اطراف هر کلر نشان داده شده است. این ترکیب در سال 1932میلادی کشف شده است، اگرچه ساختار آن هنوط تعیین نشده بوده است. رنیوم تری کلرید از طریق تجزیه حرارتی پنتاکلرید رنیوم یا اسید هگزاکلورورنیک (IV) به طور کارآمد تهیه می شود.

اگر این نمونه در خلاء 500 درجه سانتیگراد تصفیه شود، ماده حاصل نسبتاً غیرفعال است، اما تا حدی روش هیدراته می تواند از نظر مصنوعی مفیدتر باشد. سایر روش های مصنوعی شامل تصفیه رنیوم با سولفوریل کلراید است، این فرآیند گاهی اوقات با افزودن کلرید آلومینیوم انجام می شود. 

سنتز و ساختارهای بلوری اشعه X از خوشه های جدید کلرژنیم تری کلرید رنیوم، عنوان مقاله ای است که در سال 1998 میلادی منتشر شده است. بر اساس این مطالعه، ترکیب اضافی استون Re3Cl9 در محلول استون در دمای اتاق با کالکوژنیدهای تترابوتیل آمونیوم واکنش می دهد.در ساختارهای تعیین شده از نظر کریستالوگرافی این ترکیبات، مثلث اتم های رنیوم توسط اتم های کلاکوژن منفرد پوشیده شده و آنیون هایی با تقارن نزدیک C3v تشکیل می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>