اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سهم جمهوری اسلامی ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیر قابل انکار است.

عبدالهاشم حسن نیا

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان اردبیل، عبدالهاشم حسن نیا در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی راهداری استان اردبیل گفت: تنها در سال گذشته 400 هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای تزانزیتی تردد داشتند.

وی افزود: مجموع حجم ترددها موجب شده ایران در حمل و نقل و ترانزیت برون مرزی تقش موثری داشته باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امنیت داخل کشور افزود: در بخش حمل و نقل مسافر نیز رشد 10 درصدی در سال آینده پیش بینی شده و ایران به یکی از مقاصد سفر تبدیل شده است.

وی از جمله وظایف سازمان راهداری را توسعه شبکه راه های کشور عنوان کرد و گفت: علاوه بر این بهسازی پایانه های مرزی و پایانه های داخلی به صورت جدی دنبال می شود و برنامه های متعددی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

اظهار کرد: در استان اردبیل نیز 70 میلیارد تومان اعتبار ملی و 50 میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال آینده پیش بینی شده است.

حسن نیا افزود: با توجه به واقع شدن اردبیل در مرز شمال غرب کشور و ظرفیت های گردشگری آن توسعه محورها و خدمت رسانی بهینه با اجرای روکش آسفالت، ایمن سازی و نصب علائم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از آغاز به کار طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند خبر داد و گفت: این طرح با هدف خدمت رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

منبع: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>