اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلرید

کلرید پرازئودیمیم (III) یک ترکیب غیر آلی به شکل ماده ای جامد به رنگ سبز- آبی است که در اثر قرار گرفتن در معرض هوای مرطوب به سرعت آب را جذب می کند و یک هپتاهیدرات سبز روشن ایجاد می کند.

هالیدهای لانتانید و مخلوط آنها با هالیدهای فلز قلیایی نقش بسیار مهمی در بسیاری از فناوری های مدرن مانند لانتانید فلزی یا تولید آلیاژهای مبتنی بر لانتانید، فرآوری مجدد زباله های هسته ای، بازیافت هسته های مصرف شده بسیار مهم، سوخت و در صنعت روشنایی (لامپ های هالید تخلیه فشار بالا) دارند.

چنین کاربرد گسترده فن آوری این ترکیبات مستلزم آگاهی از خصوصیات ساختاری، فیزیک وشیمیایی و به ویژه مشخصات ترمودینامیکی آنهاست. خلوص هالیدهای لانتانید برای مطالعه خواص ترمودینامیکی و فیزیکوشیمیایی آنها مهم است.

این نمک های بدون آب که به صورت تجاری موجود هستند هنوز حاوی مقادیر کمی آب هستند و نمی توان از آنها برای پروژه های سنتز آنها استفاده کرد، بنابراین لازم است که پارامترهای سنتز هالیدهای لانتانید (دما، زمان تماس، ترکیب شیمیایی) با توجه به ماهیت لانتانید تعیین شوند.

در مقاله ای که در سال 2013 میلادی منتشر شده است، کلرید پرازئودیمیم (III)، از اکسید پرازئودیمیوم، Pr6O11، را به روش خشک در حضور کلرید آمونیوم، NH4Cl سنتز کرده اند. این مطالعه شامل ایجاد یک سنتز مونتاژی تحت گاز بی اثر می باشد.

در این مطالعه روند تجزیه حرارتی NH4Cl خالص توسط TG-DTG بررسی شده است. نتایج نشان داده است که NH4Cl شروع به کاهش وزن در 188 درجه سانتی گراد می کند، و با کاهش حرارت NH4Cl با سرعت 10 درجه سانتیگراد در دقیقه در اتمسفر N2، کاهش شدید وزن در 302 درجه سانتی گراد پایان می یابد.

برای کلرزنی، NH4Cl مستقیماً در واکنش شرکت می کند و HCl تجزیه شده از NH4Cl نیز به واکنش کلرزنی کمک می کند. تأثیر پارامترهای مختلف سنتز (دما، زمان تماس و ترکیب شیمیایی) بر عملکرد واکنش مورد مطالعه قرار گرفته است و بنابراین شرایط مطلوب برای سنتز تعیین و مورد بررسی قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>