اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاتین

کاتالیزور آدامز که همچنین به عنوان دی اکسید پلاتین شناخته می شود، معمولاً به عنوان هیدرات اکسید پلاتین نشان داده می شود. این ماده یک کاتالیزور برای هیدروژناسیون و هیدروژنولیز در سنتز آلی می باشد.پلاتین دی اکسید به صورت پودر قهوه ای تیره و تجاری موجود است. این اکسید خود یک کاتالیزور فعال نیست، اما پس از قرار گرفتن در معرض هیدروژن فعال می شود و پس از آن به پلاتین سیاه تبدیل می شود، که مسئول واکنش ها است.

دی اکسید پلاتین، یک منبع پلاتین حرارتی بسیار نامحلول است که برای کاربردهای شیشه، نوری و سرامیک مناسب است. ترکیبات اکسید رسانای برق نیستند، با این حال، برخی از اکسیدهای ساختاری پروسکیت، کاربرد الکترونیکی در کاتد سلول های سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن دارند.آنها ترکیباتی هستند که حداقل حاوی یک آنیون اکسیژن و یک کاتیون فلزی هستند. پودر اکسید پلاتین با خلوص بالا (99.999٪) در پیل های سوختی وجود دارند که در آنها ایجاد رسانایی یونی می کنند.

کاتالیزور آدامز از طریق اسید کلرو پلاتینیک H2PtCl6 یا کلروپلاتینات آمونیوم P(NH4)2PtCl6، و همجوشی با نیترات سدیم تهیه می شود. اولین آماده سازی منتشر شده توسط V. Voorhees و Roger Adams گزارش شده است.

پودر مشکی رنگ پلاتین دی اکسید حاصل با آب شسته می شود تا از نیترات ها آزاد شود. از کاتالیزور می توان به همان صورت که هست استفاده کرد و یا آن را خشک کرده و در دستگاه خشک کننده برای استفاده بعدی نگهداری کرد.پلاتین را می توان از طریق کاتالیزور مصرف شده و با تبدیل به کلروپلاتین آمونیوم با استفاده از ترکیبات زیستی و به دنبال آن آمونیاک بازیابی کرد.

واکنش یون با ساختار دی اکسید +OPtO و نه با ایزومرهای دارای پیوندهای پایدار O - O مطابقت دارد، به عنوان مثال، می توان کمپلکس دی اکسید +Pt (O2) و گونه های پراکسو +PtOO را نام برد.

علاوه بر این، یک توالی برای تبدیل کاتالیستی CO + N2O → CO2 + N2 با تعداد گردش مالی> 100 برای گونه فعال از نظر تجزیه و تحلیل PtOn+ (n = 0−2) مانند یک نتیجه از واکنش بالا، شرح داده شده است. با این حال، گزینه انتخاب شده با بسیاری از بسترها ارتباط نسبتا ضعیفی دارد.

به عنوان مثال، واکنش +PtO2 با اتان باعث ایجاد 10 کانال مختلف محصول می شود. تلاش برای تجزیه و تحلیل ویژگی های ساختاری و حداقل های مختلف سیستم [Pt، O2]، از طریق مطالعات گسترده اولیه انجام می شوند. در حالی که روش های همبسته AB سیستم را به خوبی توضیح می دهند، اما تئوری عملکردی چگالی از نظر توصیف ساختاری و انرژی بسیار دقیق تر است.

احتیاط اندکی در مورد اکسید لازم است اما پس از قرار گرفتن در معرض هیدروژن، رنگ سیاه پلاتین می تواند پیروفوریک باشد، بنابراین نباید اجازه خشک شدن داده شود و باید تماس با اکسیژن به حداقل برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>