اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاتین

از کاتالیزور آدامز برای بسیاری از کاربردها استفاده می شود. نشان داده شده است که برای هیدروژناسیون، هیدروژنولیز، دهیدروژناسیون و واکنش های اکسیداسیون بسیار ارزشمند است.در طول واکنش، فلز پلاتین تشکیل می شود که عنوان می شود کاتالیزور فعال می باشد. هیدروژناسیون با استفاده از استریوشیمی همزمان در یک آلکین و در نتیجه تولید سیس آلکن رخ می دهد.

برخی از مهم ترین تحولات شامل هیدروژناسیون کتونها به الکلها یا اترها (محصول دوم در حضور الکل ها و اسیدها تشکیل می شود) و کاهش ترکیبات نیترو به آمین ها می باشد. با این حال، کاهش آلکن ها را می توان با استفاده از کاتالیزور آدامز در حضور گروه های نیترو بدون کاهش گروه نیترو انجام داد.

هنگام کاهش ترکیبات نیترو به آمین ها، کاتالیزورهای پلاتین نسبت به کاتالیزورهای پالادیوم ترجیح داده می شوند تا هیدروژنولیز را به حداقل برسانند. این کاتالیزور همچنین برای هیدروژنولیز استرهای فنیل فسفات استفاده می شود، واکنشی که با کاتالیزورهای پالادیوم رخ نمی دهد.PH حلال به طور قابل توجهی بر روند واکنش تأثیر می گذارد، و واکنش های کاتالیزور اغلب با انجام کاهش اسید استیک شسته، یا محلول های اسید استیک در حلال های دیگر، افزایش می یابد.

برهمکنش های شیمیایی میان دی اکسید پلاتین و اکسیدهای فلزی را می توانید با مراجعه به این مقاله مطالعه نمایید. در این مطالعه، ساختار دی اکسید پلاتین و واکنش های آن با برخی از اکسیدهای فلزات دو، سه و چهار ظرفیتی بررسی شده است. اکسیدهای پلاتین سه تایی در فشار بالا (40 کیلو بار) و دما (تا 1600 درجه سانتی گراد) سنتز شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>