اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پالادیوم

کلرید پالادیوم (II) که به آن پالادیوم دی کلرید و همینطور کلرید پالادوس نیز گفته می شود، ماده جامد است که در حالت خشک خود به رنگ قرمز تیره می باشد. این ترکیب شیمیایی یک ماده اولیه معمول در شیمی پالادیوم است که کاتالیزورهای مبتنی بر پالادیم از اهمیت ویژه ای در سنتز آلی برخوردارند.

کلرید پالادیوم (II) یک واحد کئوردیناسیونی پالادیم است که از اتصال پالادیوم (II) به دو اتم کلر تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک کاتالیزور نقش اساسی ایفا می کند که از طریق واکنش کلر با فلز پالادیم در دمای بالا تهیه می شود.کلرید پالادیوم (II) با حل شدن فلز پالادیوم در آبزیان یا اسید کلریدریک در حضور کلر تهیه می شود. متناوباً، ممکن است با حرارت دادن فلز اسفنجی پالادیم با گاز کلر در دمای 500 درجه سانتیگراد نیز تهیه شود.

چند مطالعه نشان داده است که افراد واکنش پوستی مثبتی به لکه های کلرید پالادیوم نشان داده اند. مطالعات حیوانی ثابت کرده است که کلرید پالادیوم در موش های صحرایی بالغ و شیرده ضعیف از طریق دستگاه گوارش جذب می شود.

جذب و احتباس در موش های صحرایی بالغ به دنبال قرار گرفتن در داخل تراشه یا داخل رحم بیشتر بوده است. انتقال مقادیر کمی از پالادیم به فرزندان از طریق جفت و شیر با دوزهای منفرد IV از این ترکیب مشاهده گردیده است.

به موش هایی که از شیر گرفتن تا زمان مرگ طبیعی، کلرید پالادیوم در آب آشامیدنی تجویز کردند، کاهش شدید وزن بدن، طول عمر بیشتر فقط در مذکرها، افزایش آمیلوئیدوز در چندین اندام داخلی و دو برابر شدن تومورهای بدخیم نشان داده شده است. این ترکیب باعث تحریک چشم در خرگوش ها نیز شده است.

کلرید پالادیوم (II) حتی در هنگام خشک شدن قادر است به سرعت فولاد ضد زنگ را لکه دار کند. بنابراین، گاهی اوقات از محلول های کلرید پالادیوم (II) برای آزمایش مقاومت در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ استفاده می شود.از کلرید پالادیوم (II) گاهی اوقات در ردیاب های مونوکسید کربن استفاده می شود.کلرید پالادیوم (II) در فرآیند واکر برای تولید آلدهیدها و کتون ها از آلکن ها استفاده می شود و همچنین می تواند برای خالکوبی آرایشی لکوم در قرنیه استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>