اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیتیم

نیوبات لیتیم یک ماده جامد بی رنگ و نامحلول در آب است و در واقع یک نمک غیر طبیعی تشکل شده از نیوبیوم، لیتیوم و اکسیژن می باشد. تک کریستال های این ترکیب، ماده مهمی برای هدایت کننده های موج نوری، تلفن های همراه، سنسورهای پیزوالکتریک، تعدیل کننده های نوری و سایر کاربردهای نوری خطی و غیر خطی است.

گاهی اوقات با نام تجاری لینوبات به لیتیوم نیوبات اشاره می شود.این ماده دارای یک سیستم بلوری مثلثی است که فاقد تقارن وارونگی است و فرو الکتریکی، اثر Pockels، اثر پیزوالکتریک، الاستیسیته و قطبش نوری غیرخطی را نمایش می دهد.

لیتیم نیوبات دارای تجزیه دوگانه منفی تک محوره است که کمی به استوکیومتری بلور و دما بستگی دارد که برای طول موج های بین 350 تا 5200 نانومتر شفاف است.لیتیوم نیوبات را می توان توسط اکسید منیزیم دوپ کرد، که در صورت دوپ شدن بالاتر از آستانه آسیب نوری، مقاومت آن در برابر آسیب نوری را افزایش می دهد. رشد تک بلورهای لیتیوم نیوبات را می توان با استفاده از فرآیند Czochralski انجام داد.

بعد از اینکه یک کریستال رشد کرد، به ویفرهای با گرایش های مختلف تقسیم می شود. جهت گیری های معمول عبارتند از: برش Z، برش X، برش Y و برش هایی با زاویه چرخش محورهای قبلی.نانوذرات لیتیوم نیوبات و پنتاکسید نیوبیوم را می توان در دمای پایین تولید کرد. پروتکل کامل حاکی از کاهش NHCl5 ناشی از LiH و به دنبال آن اکسیداسیون خود به خود درجا به اکسیدهای نانو نیوبیم با ظرفیت کم است.

این اکسیدهای نیوبیم در معرض جو هوا و در نتیجه تولید Nb2O5 خالص هستند. سرانجام، Nb2O5 پایدار در طی هیدرولیز کنترل شده بیش از حد LiH به نانوذرات لیتیوم نیوبات LiNbO3 تبدیل می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>