اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیتیم

از لیتیوم نیوبات در بازار ارتباطات از راه دور بسیار، به عنوان مثال در تلفن های همراه و تعدیل کننده های نوری استفاده می شود. این ماده انتخابی برای ساخت دستگاه های موج صوتی سطح است. برای برخی موارد استفاده، می توان آن را با لیتیم تانتالات، LiTaO3 جایگزین کرد.

سایر موارد استفاده در دو برابر سازی فرکانس لیزر، اپتیک غیرخطی، سلول های Pockels، نوسانگرهای پارامتری نوری، دستگاه های سوئیچ Q برای لیزرها، سایر دستگاه های آکوستیک نوری، سوئیچ های نوری برای فرکانس های گیگا هرتز و غیره است.

این ماده یک ترکیب عالی برای تولید موج برهای نوری است. همچنین در ساخت فیلترهای فضایی کم گذر (ضد الگوسازی) نوری مورد استفاده قرار می گیرد.در چند سال گذشته لیتیوم نیوبات در حال یافتن برنامه هایی به عنوان نوعی موچین الکترواستاتیک است، روشی که به عنوان موچین اپتوالکترونیک شناخته می شود زیرا نیاز به تحریک نور دارد.

این اثر امکان دستکاری خوب ذرات در مقیاس میکرومتر با انعطاف پذیری بالا را فراهم می کند، زیرا عمل انعطاف پذیری محدود به منطقه روشن است. این اثر بر اساس میدان های الکتریکی بسیار زیاد ایجاد شده در طی قرار گرفتن در معرض نور (1-100 کیلوولت بر سانتی متر) در داخل نقطه روشن است.

این زمینه های شدید همچنین در حال یافتن کاربردهایی در بیوفیزیک و بیوتکنولوژی هستند، زیرا می توانند از طریق مختلف بر موجودات زنده تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، نشان داده شده است که نیوبات لیتیم آهن دوپ شده و با نور مرئی تحریک می شود، سلول های تومورال را در سلول های توموری تولید می کند.

نیتوبات لیتیوم با دوره متخلخل (PPLN) یک کریستال نیوبات لیتیوم با دامنه است که عمدتا برای دستیابی به تطبیق شبه فاز در اپتیک غیرخطی استفاده می شود. دامنه های فروالکتریک به طور مستقیم به جهت های c+ و c- با دوره ای معمولاً بین 5 تا 35 میکرومتر اشاره می کنند.

دوره های کوتاهتر این دامنه برای تولید هارمونیک دوم استفاده می شود، در حالی که دوره های طولانی تر برای نوسان پارامتری نوری کاربرد دارد. پرداخت پریودیک را می توان با پرداخت الکتریکی با الکترود ساختاری دوره ای به دست آورد.

از گرمایش کنترل شده کریستال می توان برای تنظیم دقیق همسان سازی فاز در محیط به دلیل تغییر اندک پراکندگی با دما استفاده کرد. همچنین می توان از روش پرداخت دوره ای برای تشکیل نانوساختارهای سطحی استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>