اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سدیم مولیبدات یک نمک سدیم معدنی است که مولیبدات را به عنوان ضد زنگ در اختیار دارد و به شکل یک پودر کریستالی سفید رنگ وجود دارد. این ماده، برای متابولیسم و رشد گیاهان و حیوانات به عنوان یک فاکتور برای آنزیم ها ضروری است.

مولیبدات سدیم، به عنوان منبع مولیبدن مفید می باشد و اغلب به عنوان دی هیدرات یا دو آبه یافت می شود. آنیون مولیبدات (VI) چهار وجهی است. دو کاتیون سدیم با هر آنیون مولیبدات پیوند کئوردیناسیونی برقرار می کند.

مولیبدات سدیم، در صنعت کشاورزی و به صورت سالانه 1 میلیون پوند، به عنوان کود مورد استفاده قرار می گیرد. به طور خاص، استفاده از این ماده برای از بین بردن دم پنیر در کلم بروکلی و گل کلم در خاک های کمبود مولیبدن پیشنهاد شده است. با این حال، باید در مقدار کاربرد آن مراقبت شود زیرا میزان ppm) 0.3) سدیم مولیبدات، می تواند باعث کمبود مس در حیوانات، به ویژه گاو شود.

این ماده در صنعت برای مهار خوردگی استفاده می شود، زیرا یک مهار کننده آند غیر اکسید کننده است. افزودن سدیم مولیبدات، به میزان قابل توجهی، نیاز به نیتریت مایعات مهار شده با نیتریت آمین را کاهش می دهد و محافظت در برابر خوردگی مایعات نمک کربوکسیلات را بهبود می بخشد.

این ماده در کاربردهای تصفیه آب صنعتی که خوردگی گالوانیک به دلیل ساخت دو فلزی پتانسیل بالایی دارد، استفاده از سدیم مولیبدات بر نیتریت سدیم ترجیح داده می شود. مولیبدات سدیم، دارای این مزیت است که دوز ppm پایین مولیبدات باعث هدایت کمتر آب در گردش می شود.

مولیبدات سدیم در سطح 100-50 (ppm) همان مهار خوردگی را ارائه می دهد که نیتریت سدیم در مقادیر بالاتر از 800 (ppm) انجام می دهد. با استفاده از غلظت های کمتری از مولیبدات سدیم، رسانایی به حداقل می رسد و بنابراین پتانسیل های خوردگی گالوانیک کاهش می یابد.

بر اساس مقاله ای که در سال 2019 میلادی منتشر شده است، ایمنی و کارایی یک ترکیب مولیبدن (E7) سدیم، یعنی مولیبدات سدیم، به شکل دی هیدرات آن به عنوان افزودنی خوراک گوسفندان بر اساس پرونده ارائه شده توسط Trouw Nutrition International B.V مورد مطالعه قرار گرفته است.

این افزودنی در حال حاضر در اتحادیه اروپا برای همه گونه های جانوری به عنوان "افزودنی تغذیه ای" - "ترکیبات عناصر کمیاب" مجاز است. هیئت FEEDAP نتیجه گیری کرده است که استفاده از این ترکیب به عنوان ماده افزودنی گوسفند با مقدار 2.5 میلی گرم بر کیلوگرم خوراک کامل برای مصرف کنندگان بی خطر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>