اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرب

سولفات سرب (II) یک ماده جامد سفید است که به شکل ریز بلور به رنگ سفید ظاهر می شود. همچنین به عنوان نمک سرب سفید شیری، انگلسیت شناخته می شود. این ماده به میزان کمی در آب محلول است.

کاربرد این ترکیب اغلب در صفحات یا الکترودهای باتری اتومبیل دیده می شود، زیرا هنگام تخلیه باتری تشکیل می شود. هنگامی که باتری شارژ می شود، سپس سولفات سرب به سرب فلزی و اسید سولفوریک در ترمینال منفی یا دی اکسید سرب به اسید سولفوریک در ترمینال مثبت تبدیل می شود.

سولفات سرب (II) از طریق تصفیه اکسید سرب، هیدروکسید یا کربنات با اسید سولفوریک گرم یا با تصفیه نمک سرب محلول با اسید سولفوریک تهیه می شود. به دنبال آن، این ماده می تواند با اثر متقابل محلول های نیترات سرب و سولفات سدیم نیز تشکیل شود.

آنگلزیت معدنی که به طور طبیعی وجود دارد و سولفات سرب، به عنوان یک محصول اکسیداسیون سنگ سولفید سرب اولیه، گالنا، اتفاق می افتد.از آنها در تولید خمیر فعال باتری های اسید سرب استفاده می شود. در غلظت بالای اسید سولفوریک (بیشتر از 80٪)، هیدروژن سولفات سرب، تشکیل می شود.

سولفات سرب، در اثر استنشاق، بلع و تماس با پوست سمی است. این یک سم تجمعی است و قرار گرفتن در معرض مکرر آن ممکن است منجر به کم خونی، آسیب کلیه، آسیب بینایی یا آسیب به سیستم عصبی مرکزی (به ویژه در کودکان) شود.همچنین این ماده خورنده است و تماس آن با چشم می تواند منجر به تحریک شدید یا سوختگی شود. مقدار حد آستانه معمول 0.15 میلی گرم در متر مکعب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>