اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لاناتیوم

لانتانیوم تری کلراید یک ترکیب غیر آلی و یک نمک رایج از لانتانیم است که عمدتا در تحقیقات استفاده می شود. این ماده به شکل جامد سفید است که در آب و الکل بسیار محلول می باشد.این ترکیب شیمیایی برای انسان خطرناک می باشد و اگر در حین کار با آن، نکات و وسایل ایمنی مورد استفاده قرار نگیرید، موجب آسیب های جدی به چشم، پوست و سیستم تنفسی بدن خواهد شد.

یکی از کاربردهای کلرید لانتانیم، حذف فسفات از محلول ها می باشد، به عنوان مثال، در استخرهای شنا برای جلوگیری از رشد جلبک ها و تصفیه فاضلاب از این ماده استفاده می شود، همچنین استفاده از آن به عنوان کمک فیلتر و لخته نیز موثر نشان داده شده است.

از کلرید لانتانیم در تحقیقات بیوشیمیایی برای جلوگیری از فعالیت کانال های کاتیونی دو ظرفیتی، عمدتا کانال های کلسیم استفاده می شود. نمونه دوپ شده این ماده با سریم، به عنوان ماده صیقل دهنده استفاده می شود.

در سنتز آلی، تری کلرید لانتانیوم به عنوان یک اسید لوئیس خفیف برای تبدیل آلدهیدها به استال عمل می کند. این ترکیب به عنوان یک کاتالیزور برای فشار زیاد کلرید اکسیداتیو متان به کلرومتان با اسید کلریدریک و اکسیژن شناخته شده است.

بر اساس مقاله ای که در سال 2014 منتشر شده است، کربن های مزوپور را با استفاده از لانتانیوم تری کلراید اصلاح کرده اند تا بتوان متیل اورانژ را جذب کرد. در این مطالعه، کربن های مزوپور مرتب شده با ساختار منظم، برای اولین بار با کلرید لانتانیم (III) اصلاح شده اند.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مواد با پراش اشعه X، میکروسکوپ انتقال الکترون و جذب نیتروژن در دمای پایین مشخص شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که کلرید لانتانیم (III) به شدت خواص ساختاری، بافتی و همچنین اسید و باز، کربن های مزوپور را تعیین می کند. تمام مواد به دست آمده برای حذف متیل اورانژ از محلول آبی استفاده شده اند.

آزمایش های جذب به عنوان مطالعات دسته ای در زمان ها تماس مختلف، pH و غلظت اولیه رنگ انجام شده است. طبق نتایج، حذف متیل اورانژ در محلول های اسیدی کارآمدتر از محلول های بازی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>