اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آهن

سولفات آهن (III) یا سولفات فریک، ترکیبی شیمیایی است که به صورت جامد کریستالی سفید مایل به خاکستری یا زرد رنگ وجود دارد. این ماده در آب محلول است و انواع هیدرات های آن نیز شناخته شده است.از محلول های این ترکیب در رنگرزی به عنوان ماده ناخوشایند و به عنوان منعقد کننده مواد زائد صنعتی استفاده می شود. این ماده همچنین در رنگدانه ها و حمام ترشی برای آلومینیوم و فولاد استفاده می شود.

خطر اصلی سولفات آهن3 در تهدید محیط زیست است و برای جلوگیری از گسترش آن به محیط زیست باید اقدامات فوری انجام شود. این ماده همچنین برای تصفیه آب، و به عنوان نرم کننده خاک نیز استفاده می شود.

فرم بدون آب سولفات آهن 3 بسیار نادر اتفاق می افتد و با آتش سوزی های زغال سنگ ارتباط دارد و هیدرات های آن شایع ترند و پاراکوکیمبیت یکی از مواردی است که به ندرت با ناهیدرات طبیعی برخورد می کند.کورنلیت (هپتاهیدرات) و کوئنستدیت (دکاهیدرات) بندرت یافت می شوند. لوزنیت (hexa- یا pentahydrate) گونه ای مشکوک است.

همه هیدرات های طبیعی ذکر شده ترکیبات ناپایداری هستند که با مواد معدنی اولیه (عمدتا پیریت و مارکازیت) و اکسیداسیون در بسترهای سنگی حاصل می شوند. در محلول های مناطق اکسیداسیون بسترهای سنگی، سولفات آهن (III) نیز یک عامل مهم اکسیداتیو است.

این ترکیب شیمیایی، یک ماده هموستاتیک مکانیکی است که در صنعت پزشکی، به طور مستقیم بر روی بافت آسیب دیده استفاده می شود.در دندانپزشکی، سولفات فریک به عنوان داروی پالپوتومی برای کنترل خونریزی پالپ، و به عنوان یک ماده ضد باکتری و به عنوان یک واکنش خونریزی کننده برای دندانپزشکی ترمیمی، و برای جراحی های اطراف پره لک و ریشه استفاده می شود.

در این مطالعه، سولفات آهن (III)، یک ترکیب NASICON رمبوهدال، به عنوان یک میزبان درون سلولی سدیم نشان داده شده است. این ماده مقرون به صرفه جذاب است، زیرا می توان دوغاب را به صورت فله با آسیاب گلوله ای پردازش کرد، در حالی که از زوج اکسایشدو و سه بار مثبت آهن استفاده می شود، عملکرد پایدار 3.2 ولت را برای بیش از 400 دوره فراهم می کند.

رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سولفات آهن 3 لازم است، ابتدا مواد ریخته شده را مرطوب کنید یا از فیلتر خلاء HEPA برای تمیز کردن استفاده کرده و در ظروف در بسته برای ذخیره استفاده نمایید. در فاضلاب شستشو ندهید. سولفات فریک برای زندگی آبزیان خطرناک است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>