اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رزین

رزین های آلکید در بسیاری از رنگ های مصنوعی، لاک ها و مینای دندان ها مهم هستند.کاربردهای اصلی آن در صنعت مبلمان و پوشش های معماری، محصولات نهایی، پوشش های مخصوص و پرایمرهای پالایش خودرو می باشد.

مخلوط های رزین آلکید آمینه احتمالاً مهم ترین گروه رزین های آلکیدی هستند. مینای دندان، بسیاری از وسایل پخت و پز مانند وسایل مخصوص لوازم خانگی، روکش های سیم پیچ و خودرو بر اساس مخلوط های رزین آلکید آمینه ساخته شده اند.

ترکیب رزین با الکلی از نوع خشک کننده با روغن متوسط، در رنگ علائم ترافیک بزرگراه ها، کف بتونی و رنگ استخر استفاده می شود. کاربرد رزین های سیلیکونی اصلاح شده با آلکید در رنگ های مقاوم در برابر حرارت و پوشش های دریایی و لاک های عایق است.

با آگاهی روزافزون در مورد نیاز به حفاظت از محیط زیست، روند شدیدی برای افزایش محتوای کلیه محصولات پوششی از جمله آلکیدها جهت کاهش انتشار بخارهای حلال به وجود آمده است.

در چندین مورد، پوشش های حاصل از حلال، از جمله آلکیدها، با موفقیت با پوشش هایی از آب جایگزین شده اند تا از انتشار بخار سمی و خطرات سلامتی حلال های آلی و همچنین خطر آتش سوزی جلوگیری شود.

این تلاش ها منجر به کاهش تدریجی سهم بازار رزین های آلکیدی به نفع رزین های اکریلیک، پلی اورتان و اپوکسی شد. علاوه بر این، برخی از مواد تشکیل دهنده، مانند آنهیدرید فتالیک، انیدرید مالئیک، برخی از حلال ها و چندین مونومر وینیل، تحریک کننده یا حساس کننده پوست شناخته شده اند. با این وجود، رزین های آلکیدی، به عنوان یک خانواده، هنوز هم در صنعت پوشش و رنگ مهم هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>