اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتیل

اتوکسی اتیل استات مایعی شفاف و از دسته ترکیبات آلی و عضوی از خانواده اترهای گلیکول می باشد. این ماده تا حدودی در آب محلول است و با اکثر حلال های آلی قابل ترکیب شدن است. اتیل گلیکول استات نام دیگر آن است.این ماده آلی به عنوان حلال فعال برای رزین های مصنوعی استفاده می شود و در صنعت چاپ در طی فرمولاسیون های جوهر استفاده می شود.

اتوکسی اتیل استات از واکنش اتیل اتر حاصل از اتیلن گلیکول مونو اتیل اتر با اسید استیک به دست می آید، که عمدتا به عنوان حلال استفاده می شوند.با روش های استاندارد استری سازی نیز تولید می شود. با استفاده از اتوکسی اتانول، اسید آنهیدرید یا کلرید و یک کاتالیزور اسید سنتز می شود.

ذخیره سازی اتوکسی اتیل استات بایستی در فضای خنک، خشک و با تهویه مناسب، خارج از تابش مستقیم آفتاب به دور از منابع احتراق و مواد اکسید کننده انجام شود. در اتحادیه اروپا تولید و مصرف این ماده نسبتا کم می باشد!

اتیل گلیکول استات در تولید و کشف مواد شیمیایی به عنوان حلال، واسط و یا کاربرد های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ممکن است در لیست مواد تشکیل دهنده یک ماده نیاید ولی معمولا در آزمایشات و تست های اولیه استفاده می شود.

در ساخت و توسعه مربوط به ماشین آلات صنعتی از اتوکسی اتیل استات استفاده می گردد. در تجهیزات صنعت غذایی و ساختمان، ماشین آلات هوا / فضاها، ماشین آلات برقی و غیره به کار می رود. در صنعت پلاستیک برای تولید محصولات، ساخت پلاستیک، مواد افزودنی پلاستیکی (اصلاح کننده ها) مصرف می شود.

اتیل گلیکول استات در صنعت فتوگرافی و وسایل مربوط به عکاسی، فیلم، تجهیزات عکاسی، آزمایشگاه های عکاسی، فیتوشیمیایی و توسعه عکس ها کاربردی است. این ماده به عنوان حلال در حذف کننده های نقاشی، گرافیتی یا حلال های عمومی رنگ نیز بسیار استفاده می شود.

اتوکسی اتیل استات بعد از قرار گرفتن در معرض آن می تواند باعث تحریک جزئی پوستی و چشم می شود. حتی اگر شدت ماده یا مدت حضور ما بیش از حد باشد منجر به آسیب کلیه و فلج شدن می شود. در حیوانات، اثرات تولید مثل و تراتوژن مشاهده شده است.

اتیل گلیکول استات قابل اشتعال است و در دمای بالا و ترکیب با هوا می تواند منفجر شود. باعث خوردگی پلاستیک می شود. حفظ ایمنی در استفاده از آن ضروری است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>