اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید استیک

استونیتریل از مشتقات اسید استیک است که به عنوان یک مایع سمی بی رنگ با بوی معطر ظاهر می شود. این مایع بی رنگ ساده ترین نیتریل آلی است. این ماده عمدتاً به عنوان محصول جانبی آکریلونیتریل تولید می شود. به عنوان یک حلال آلوتیک قطبی در سنتز آلی و در تصفیه بوتادین استفاده می شود.

استونیتریل به عنوان یک حلال کلیدی در صنعت داروسازی و سایر صنایع شیمیایی در نظر گرفته می شود. چالش های مهم در استفاده از آن در فرآیندهای تولیدی و آزمایشگاه ها هنوز وجود دارد.در سال 2013 دانشمندان دانمارکی، سنتز اکسیداتیو استونیتریل از اتیلامین با استفاده از یک کاتالیزور روتنیوم پشتیبانی شده مورد بررسی قرار گرفت. واکنش در دو فرآیند دسته ای و جریان انجام شد و تبدیل های بالای (بیش از 85٪) انجام شد.

انتخاب هر دو واکنش با بهینه سازی شرایط واکنش، دستیابی به بیش از 90٪ انتخاب در فرایند دسته ای و 80٪ انتخاب در فرآیند جریان مداوم بود.استفاده از یک کاتالیزور جامد انتخابی که از یک ماده اولیه خوراکی استخراج می شود که می تواند از زیست توده دی اکسینژن حاصل شود، زیرا اکسیدان و آب به عنوان حلال، مسیری جدید و سبز را برای تولید استونیتریل نشان می دهد.

مسیرهای سنتز نیتریل ها از آمین ها، مانند استونیتریل از اتیل آمین، با استفاده از اکسیدان استوکیومتری برای مدتی شناخته شده اند.با داشتن آب به عنوان حلال، انتخاب و عملکرد استونیتریل وجود دارد. با تولید استامید و اسید استیک فرآورده های جانبی محدود شده است که گمان می رود با هیدراتاسیون، استونیتریل تشکیل شود.

کاتالیزورهای روتنیوم پشتیبانی شده با آلومینا، کاتالیزورهای ناهمگن کارا برای سنتز اکسیداتیو استونیتریل از اتیلامین در هر دو شرایط دسته ای و جریان مداوم هستند.در هر دو مورد، تبدیل های خوبی حاصل شد (کامل 85٪) اما بازده با تولید محصولات مختلف محدود شد! تولید محصولات جانبی با بهینه سازی شرایط واکنش بهبود یافته است.

سنتز استونیتریل در شرایط فاز گازی، با شرایط جریان مداوم آب به عنوان حلال قابل توجه است و نشان دهنده آن است که امکان مسیر سبز و کارآمد از منابع زیستی مانند بیوتانول به استونیتریل وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>