اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرکل گمرک زمینی بازرگان گفت: ترخیص بخش اعظم کالاهای همراه مسافر تا 31 فروردین 98 آزاد اعلام شد.

علی نامدار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: برای کمک به امر تولید در منطقه آزاد ماکو شیوه نامه جدید واردات مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان منطقه در گمرک تدوین شده است.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه های صادره، طی هفته جاری کالاهای همراه مسافری روانه بازارهای منطقه آزاد ماکو می شود که موجب جذب بیش از پیش گردشگران خواهد شد و بازار ماکو رونق دوباره می گیرد.

پایانه مرز زمینی بازرگان

جابر اکبرزاده، مدیر پایانه مرز زمینی بازرگان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم زمینی 24 ساعته کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: در 11 ماه امسال 244 هزار و 683 دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت از این مرز 109 هزار و 64 دستگاه کامیون از کشور خارج شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه همچنین با تأکید بر اینکه تردد کامیون ها در مسیر ایران - ترکیه در سال جاری 5 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است افزود: تردد یک میلیون و 239 هزار و 651 مسافر در 11 ماه گذشته از طریق این پایانه انجام شده است. میانگین تردد روزانه مسافر از این مرز 3هزار و 757 نفر بوده که از کاهش 17 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته برخوردار است.

منبع: ایسنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>